کد خبر:274469
پ
ثقثفققفف
پژواک گزارش می دهد:

رونمایی هواوی از تبلت ۱۱ MatePad Pro

هواوی از تبلت ۱۱ MatePad Pro با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸۷۰ رونمایی کرد.

هواوی از تبلت ۱۱ MatePad Pro با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸۷۰ رونمایی کرد.

 

*** رونمایی هواوی از تبلت میت پد پرو ۱۱

 

به گزارش پژواک، هواوی از تبلت «میت پد پرو ۱۱» (۱۱ MatePad Pro) خود رونمایی کرد که از آن به عنوان باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت ۱۱ اینچی جهان با اندازه ۵٫۹ میلی‌متر و وزن ۴۴۹ گرم یاد شده است. در ادامه مشخصات و قیمت این دستگاه را مرور خواهیم کرد.

هواوی میت پد پرو از نمایشگر ۱۱ اینچی OLED با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

پنل ۱۰ بیتی دستگاه داری کالیبراسیون رنگ عالی و فناوری کاهش نور PWV با فرکانس بالا ۱۴۴۰ هرتز است. همچنین این اولین تبلتی است که گواهینامه جدید Full Care Display 3.0 TÜV Rheinland را دریافت کرده است.

طبق مشخصات قرار گرفته در سایت رسمی هواوی، این تبلت از اسنپدراگون ۸۸۸ (تراشه ۵ نانومتری) و اسنپدراگون ۸۷۰ (۷ نانومتری) بهره می‌برد که با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی همراه شده.

هواوی برای خنک نگه‎‌داشتن تبلت خود و چیپست آن از گرافن سه‌بعدی و یک محفظه بخار استفاده کرده است.

از نظر اتصالات نیز این دستگاه علاوه بر شبکه ۴G از فناوری Wi-Fi 6 (ax) و بلوتوث ۵٫۲ با AAC و LDAC برای صدا پشتیبانی می‌کند. با استفاده از پورت USB-C روی آن نیز می‌توان دستگاه را شارژ کرد یا فایل‌های را انتقال داد.

روی پنل پشتی تبلت هواوی ماژول دوربین نسبتا بزرگی قرار گرفته که دارای سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی است. هواوی برای تماس‌های ویدیویی و عکس‌های سلفی تبلت خود نیز از یک دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

در بخش نرم‌افزار، این تبلت از سیستم عامل HarmonyOS 3.0 پشتیبانی می‌کند و هواوی رابط چند وظیفه‌ای (Multitasking) آن را برای راحتی کاربران از دوباره طراحی کرده است.

 

 

در نهایت، تبلت هواوی از باتری ۸۳۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که برای تماشای ۱۱٫۵ ساعت ویدیو کافی است. مدل با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ از شارژ سریع ۶۶ وات اما با شارژر ۴۰ وات عرضه می‌شود. مدل با چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ نیز از شارژ سریع ۴۰ وات پشتیبانی می‌کند و با یک آداپتور ۲۲٫۵ وات عرضه می‌شود.

 

*** قیمت تبلت جدید هواوی

 

هواوی میت پد پرو ۱۱ به‌زودی در سراسر جهان عرضه خواهد شد. مدل پایه آن با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۴۹۱ دلار قیمت دارد. گزینه ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی این دستگاه نیز با قلم M-Pencil و صفحه کلید با قیمت ۱۱۴۱ دلار فروخته می‌شود. نکته قابل‌توجه دیگر اینکه مدل ۵۱۲ گیگابایتی آن در سطح جهانی در دسترس نخواهد بود.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه