کد خبر:268318
پ
Capture
پژواک گزارش می‌دهد:

رونمایی نوکیا از چند گوشی جدید در نمایشگاه CES 2022

شرکت HMD Global در نمایشگاه CES 2022 از چهار گوشی هوشمند جدید نوکیا تحت سری‌های C و G رونمایی کرد.

شرکت HMD Global در نمایشگاه CES 2022 از چهار گوشی هوشمند جدید نوکیا تحت سری‌های C و G رونمایی کرد.

 

*** رونمایی نوکیا از چند گوشی جدید در نمایشگاه CES 2022 

 

به گزارش پژواک، شرکت HMD Global در نمایشگاه CES 2022 از چهار گوشی هوشمند جدید نوکیا تحت سری‌های C و G رونمایی کرده که تمام آن‌ها قیمتی کمتر از ۲۵۰ دلار دارند. این کمپانی همچنین از یک گوشی تاشو کلاسیک هم رونمایی کرده است.

این گوشی‌های هوشمند که شامل نوکیا G100 ، C200 ،C100 و G400 می‌شود، مشخصات فنی تقریبا ضعیفی دارند که در ادامه نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت و شما را بیشتر با آن‌ها آشنا می‌کنیم.

 

*** مشخصات و قیمت نوکیا C100 و C200

این گوشی‌های هوشمند مشخصات مشابه زیادی دارند که می‌توان به تراشه مدیاتک هلیو A22، رم ۳ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۲، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی تکی اشاره کرد.

با این حال نوکیا C200 به نمایشگر بزرگتر ۶٫۱ اینچی مجهز شده است. این محصولات به ترتیب ۹۹ و ۱۱۹ دلار قیمت دارند.

 

*** مشخصات و قیمت نوکیا G100 و G400

 

گوشی G100 به نمایشگر ۶٫۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس مجهز شده که قدرتش را تراشه اسنپدراگون ۶۱۵ تامین می‌کند و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه‌گانه قرار گرفته و دکمه موجود در سمت راست آن، از سنسور اثر انگشت بهره می‌برد.

نوکیا G400 یک گوشی ۵G است که از تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ بهره می‌برد. این گوشی هوشمند به برش قطره‌ای نمایشگر مجهز شده و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این دستگاه از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین‌های اولترا واید و ماکرو مجهز شده است.

نوکیا G100 با قیمت ۱۴۹ دلار و G400 با قیمت ۲۳۹ دلار روانه بازار می‌شوند.

در نهایت با یک گوشی با طراحی تاشو کلاسیک به نام نوکیا ۲۷۶۰ فلیپ روبه‌رو هستیم. هنوز نمی‌دانیم این گوشی‌های هوشمند روانه بازار جهانی می‌شوند یا خیر.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه