کد خبر:273676
پ
Fossil-Gen-6-Hybrid
پژواک گزارش می دهد:

رونمایی فسیل از ساعت هوشمند Gen 6 Hybrid

فسیل از ساعت هوشمند Gen 6 Hybrid با دو هفته شارژدهی رونمایی کرد.

فسیل از ساعت هوشمند Gen 6 Hybrid با دو هفته شارژدهی رونمایی کرد.

 

*** رونمایی فسیل از ساعت هوشمند Gen 6 Hybrid

 

به گزارش پژواک، فسیل از نسل بعدی ساعت هوشمند Hybrid خود رونمایی کرد. این محصول که Gen 6 Hybrid نام دارد، از طراحی مشابه با دیگر ساعت‌های هوشمند فسیل Gen 6 بهره می‌برد و قادر به پشتیبانی از الکسا است. 

این محصول در دو طراحی شامل Machine و Stella روانه بازار می‌شود که نمونه اول ۴۵ میلی‌متری با حاشیه نمایشگر بافت‌دار است و در رنگ‌های مشکی، دودی و نقره‌ای به فروش می‌رسد.

مدل دوم، Stella یک ساعت هوشمند ۴۰٫۵ میلی‌متری است که برای بانوان درنظر گرفته شده و در رنگ‌های رزگلد، نقره‌ای و همچنین بدنه دو رنگ عرضه خواهد شد.

هردوی این مدل‌ها از بندهای قابل تعویض با جنس‌های مختلف از جمله فلز، چرم و سیلیکون بهره می‌برند. به گفته فسیل، این ساعت‌های هوشمند تا دو هفته شارژدهی دارند و همچنین به قابلیت‌های ردیابی خواب و قدم، نمایش نوتیفیکیشن‌ها، شخصی‌سازی واچ فیس، ردیابی ضربان قلب و همچنین ورزش مجهز شده‌اند.

این محصولات همچنین قادر به اندازه‌گیری اکسیژن خون هستند و با استفاده از میکروفن داخلی، از الکسا پشتیبانی می‌کنند.

فسیل برای این ساعت هوشمند، اپ مخصوص گوشی‌های هوشمند را در اندروید و iOS بازطراحی کرده تا گزینه‌های شخصی‌سازی بهتری داشته باشد و همچنین یک داشبورد جامع‌تر برای اطلاعات سلامتی را در اختیار کاربران قرار دهد.

این اپ جدید با نسخه‌های قدیمی‌تر فسیل Hybrid هم کار می‌کند، بنابراین تمام کاربران می‌توانند از طراحی جدید این برنامه بهره ببرند.

این ساعت هوشمند جدید فسیل از فردا روانه بازار می‌شود. قیمت فسیل Gen 6 Hybrid برابر ۲۲۹ دلار است، البته اگر آن را با بند فلزی سفارش دهید، قیمت آن به ۲۴۹ دلار افزایش پیدا می‌کند.

 

نویسنده: حانیه پیشگوی

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه