کد خبر:258502
پ
آنتن‌دهی تلفن همراه
آموزش:

روش‌های بهبود آنتن‌دهی در تلفن همراه

یکی از مهم ترین قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند، اتصال سیم کارت به آن می‌باشد که در صورت عدم کارکرد صحیح این قابلیت، گوشی هوشمند دیگر ارزشی برای ما نخواهد داشت.

یکی از مهم ترین قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند، اتصال سیم کارت به آن می‌باشد که در صورت عدم کارکرد صحیح این قابلیت، گوشی هوشمند دیگر ارزشی برای ما نخواهد داشت.

 

*** بهبود آنتن‌دهی در تلفن همراه

 

به گزارش پژواک، آن دوران که ما از تلفن همراه تنها برای تماس و ارسال پیام استفاده می‌نمودیم به پایان رسیده است.

امروزه تلفن‌های هوشمند ما یک راه حل همه کاره هنگام برقراری ارتباط با خانواده، دوستان و محل کار، تعامل در رسانه‌های اجتماعی، گشت و گذار در وب هستند.

تلفن هوشمند دارای اشکالاتی به ویژه در قدرت سیگنال ضعیف آزاردهنده است. اینکه گوشی با تمام قدرت در دستان شما بوده اما فایده‌ای نداشته باشد بسیار خسته کننده است!

بنابراین، ما گروهی از اقدامات لازم برای دستیابی به قویترین سیگنال ممکن برای تلفن شما را ترکیب نمودیم.

 

*** به حداقل رساندن انسداد

 

برج سیگنال ارائه دهنده خدمات و تلفن همراه شما میبایست بدون مانع باشد.

از این رو، هر چیز از ساختمان تا دیوار یا تپه می‌تواند یک مانع به شمار رفته و قدرت سیگنال را تضعیف نماید.

تنها باید یک فضای خالی مانند نزدیک یک پنجره، دیوار یا طبقات بالای یک ساختمان بیابید، حتی تنها چند قدم حرکت موجب بهبود گیرنده شبکه خواهد شد.

 

*** آنتن تلفن همراه را پوشش ندهید

 

تلفن‌های همراه امروزه دارای آنتن‌های ساخته شده در داخل خود هستند، از این رو، پوشش گوشی با دست یا یک پوشش ضخیم برروی تلفن همراه می‌تواند موجب کاهش قدرت سیگنال شما شود، ما توصیه می‌کنیم که شما تلفن خود را در یک موقعیت ایستاده نگه داشته یا در صورتی‌که آن را در یک حالت افقی قرار داده‌اید مطمئن شوید آنتن بدون انسداد است.

 

*** نزدیکترین برج سیگنال خود را شناسایی کنید

 

در صورتیکه موقعیت نزدیک برج ارائه دهنده خدمات خود را بیابید بسیار مفید خواهد بود. شما می‌توانید با استفاده از مجموعه‌ای از برنامه‌های موجود این کار را انجام دهید.

وجود برج سیگنال در نزدیکی شما یک پذیرنده قوی ارائه خواهد داد.

 

*** مطمئن شوید تلفن همراه شما دارای شارژ است

 

به گزارش پژواک، به منظور دستیابی به یک اتصال قوی شبکه، باید یک منبع قدرت ثابت به دست آورید.

باتری کم به ناچار منجر به پذیرش ضعیف خواهد شد. از آنجا که گوشی‌های هوشمند فعلی به منظور اجرای مداوم ویژگی‌ها و برنامه‌های کاربردی متعدد در پیش زمینه طراحی شده‌اند، موجب تخلیه قدرت میگردد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه