کد خبر:275400
پ
اپل
پژواک گزارش می‌دهد:

دستکش هوشمند اپل برای برای تایپ سریع‌تر

دستکش هوشمند اپل با استفاده از آناتومی انگشتان انسان، مشکل خستگی ناشی از تایپ بر روی نمایشگر‌های لمسی را برطرف می‌کند.

دستکش هوشمند اپل با استفاده از آناتومی انگشتان انسان، مشکل خستگی ناشی از تایپ بر روی نمایشگر‌های لمسی را برطرف می‌کند.

 

*** ابزار جدید اپل برای تایپ سریع‌تر

 

به گزارش پژواک، تایپ از طریق نمایشگر‌های لمسی این روزها، به ابزاری رایج در بین مردم تبدیل شده است.

در حالی که همه عادت کرده ایم تا بر روی یک سطح صاف ضربه بزنیم، اما هنوز هم این صفحات صاف تمام مزایای یک صفحه کلید مکانیکی را در اختیار ما قرار نمی‌دهند.

برخلاف کیبورد، یک سطح صاف هیچ مقاومتی در برابر فشار انگشتان از خود نشان نمی‌دهد و اپل عقیده دارد که نوشتن با نمایشگر‌های لمسی و ناگهان جدا شدن انگشتان بعد از تماس با آن، ضعف و خستگی انگشتان را در پی خواهد داشت و استفاده طولانی مدت از نمایشگر تبلت و گوشی هوشمند برای تایپ، به امری خسته کننده و آزاردهنده برای کاربران تبدیل خواهد شد.

اپل به تازگی پتنت جدیدی به منظور تایپ آسانتر بر روی صفحه نمایش آیپد به ثبت رسانده است.

این شرکت سعی دارد با استفاده از آناتومی انگشتان انسان، مشکل خستگی ناشی از تایپ بر روی نمایشگر‌های لمسی را برطرف کند.

این پتنت که با عنوان «سیستمی برای اصلاح حس انگشت در هنگام فشار دادن انگشت بر روی صفحات نمایشگر» شناخته می‌شود، پیشنهاد می‌کند تا با افزایش اثر بالشتکی که توسط پد‌های انگشت کاربر ارائه می‌شود، از آسیب رسیدن به انگشت کاربران در حین ضربه زدن به صفحات نمایشگر بکاهد.

این دستکش، ناخن و سمت چپ و راست انگشت را پوشانده و نوک انگشت را آزاد می‌گذارد.

این سیستم از محرک‌هایی تشکیل شده است که می‌تواند شکل دستگاه را تغییر داده و ضربات بیشتر و نرم تری به صفحه نمایش وارد کند.

اپل می‌گوید این بالشتک اضافی تایپ را برای مدت‌های طولانی‌تر آسان کرده و در هنگام تایپ نوعی بازخورد لمسی به کاربران ارائه می‌دهد.

این سیستم به جای فشار دادن مداوم انگشتان و ایجاد ناراحتی از پوشیدن آن، تنها زمانی عمل فشردن را انجام می‌دهد که در مجاورت نمایشگر دستگاه قرار گرفته باشد و علاوه بر مهار ضربه، به کاربر هشدار می‌دهد که دستکش در حال تماس با یک سطح تعاملی است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه