کد خبر:266645
پ
غول‌های فناوری
پژواک گزارش می‌دهد:

درخواست دادستان‌های کل امریکا برای سختگیری بر غول‌های فناوری

گروهی از دادستان های کل امریکا با ارسال نامه‌ای برای نمایندگان کنگره خواستار تصویب قوانینی سختگیرانه بر علیه غول‌های فناوری این کشور شدند.

گروهی از دادستان های کل امریکا با ارسال نامه‌ای برای نمایندگان کنگره خواستار تصویب قوانینی سختگیرانه بر علیه غول‌های فناوری این کشور شدند.

 

*** درخواست دادستان‌های کل امریکا برای سختگیری بر غول‌های فناوری 

 

به گزارش پژواک، گروهی از دادستان های کل امریکا از هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات روز گذشته با ارسال نامه ای برای نمایندگان کنگره خواستار تصویب قوانینی سختگیرانه بر علیه غول‌های فناوری این کشور شدند.

این دادستان های کل از کنگره خواستند تا قوانین ضدانحصار جدی تری را برای مهار شرکت های بزرگ فناوری مانند فیس بوک و گوگل به تصویب برسانند.
 
در نامه یادشده که خطاب به رهبران سنا و کنگره نوشته شده، از شش طرح که در ماه ژوئن به تصویب کمیته قضایی کنگره رسیده به طور جدی حمایت شده است.
در صورت تبدیل این طرح ها به قانون، شکایات ضدانحصار مطرح شده از سوی دادستان های کل در دادگاه هایی که انها انتخاب می کنند باقی می ماند، امری که موضع دستگاه قضایی در برابر شرکت های فناوری را تقویت می کند.
 
به۸ گزارش پژواک، گفتنی است، در مجلس نمایندگان در مورد این طرح ها هنوز رای گیری نشده و برخی از آنها هنوز در سنا از پشتیبانی کافی برخوردار نیستند.
دادستان های کل ایالات متحده تا به حال سه دادخواست ضدانحصار بر علیه گوگل و یک دادخواست ضدانحصار بر علیه فیس بوک مطرح کرده اند که هیچ یک به نتیجه نرسیده است.
 
 
 
انتهای پیام///
منبع
پژواک
ارسال دیدگاه