کد خبر:263797
پ
سوبارو
پژواک گزارش می‌دهد:

خودرو مسابقه‌ای سوبارو WRX STI معرفی شد + عکس

خودرو سفارشی سوبارو WRX STI مجهز به پیشرانه قدرتمند ۸۶۲ اسب بخاری برای حضور در مسابقات صعود تپه و نمایش‌های بدلکاری معرفی شد.

خودرو سفارشی سوبارو WRX STI مجهز به پیشرانه قدرتمند ۸۶۲ اسب بخاری برای حضور در مسابقات صعود تپه و نمایش‌های بدلکاری معرفی شد.

 

*** مسابقات بین‌المللی صعود تپه

 

به گزارش پژواک، سوبارو سری بین‌المللی جدید مسابقات صعود تپه (هیل‌‌کلایمب)، نمایش‌های خودرو و جشنواره مشتاقان را با نام (تصاحب جهانی Airslayer ا ۲۰۲۱) اعلام کرده است.

تراویس پاسترانا، قهرمان رالی با خودروی سوبارو WRX STI سفارشی خود مجهز به بدنه فیبر کربنی و پیشرانه ۸۶۲ اسب بخار در مجموعه‌ای از مسابقات صعود تپه و نمایش‌های بدلکاری شرکت خواهد کرد.

 

 

ستاره نمایش پس از پاسترانا، البته سوبارو WRX STI سفارشی با بدنه فیبر کربنی است که از پیشرانه توربوشارژ ۲٫۳ لیتری تخت چهارسیلندر بهره می‌برد.

این پیشرانه ۸۶۲ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

این خودرو توسط سوبارو موتور اسپورتس آمریکا ارائه می‌شود و بدون شک می‌تواند نمایش‌های پاسترانا را با قدرت خود به اوج برساند.

 

 

رویدادهای جهانی Airslayerا۲۰۲۱ برگرفته از جیمکانا ۲۰۲۰ و مسابقات Flying Finish (مسابقات درگ در مسیرهای پیچ‌دار)، با انتشار ویدئوهای Gymkhana 2020 Extended Cut در کانال یوتیوب سوبارو در ۱۵ ژوئن آغاز خواهد شد.

این رویدادها شامل فیلم‌های اضافه و بدلکاری‌های جدید در شهر زادگاه پاسترانا یعنی آناپولیس مریلند است.

 

 

سوبارو WRX STI ابتدا مسابقه را در جشنواره سرعت گودوود در ماه جولای برگزار می‌کند که با طی کردن مسیر ۱٫۱۶ مایلی تپه گودوود به پایان می‌رسد.

 

 

در ماه آگوست، پاسترانا در رویداد صعود تپه کوهستان واشنگتن سوبارو برگزارشده توسط یوکوهاما شرکت می‌کند.

قهرمان رالی آمریکایی سعی خواهد کرد رکورد خود را در مسیر ۷٫۶ مایلی جاده کوهستان واشنگتن بشکند.

این رکورد از سال ۲۰۱۷ در اختیار پاسترانا قرار دارد.

 

 

تراویس پاسترانا در خصوص این تجربه می‌گوید:

قدرت و نیروی رو به پایین (دان‌فورس) بسیار زیاد به‌علاوه تمام فناوری‌های رالی و رالی کراس در شاسی و سیستم تعلیق، این خودرو را برای صعود تپه بسیار عالی خواهد کرد و ما واقعاً می‌توانیم از این سطح از عملکرد بهره ببریم.

به‌علاوه من واقعاً هیجان‌زده هستم که ما می‌توانیم سرانجام با شروع دوباره رویدادها در تابستان، آن را برای اولین بار با هواداران به اشتراک بگذاریم.

 

 

*** حضور قدرتمند سوبارو WRX STI در رویدادهای پیش رو

 

به گزارش پژواک، پس از رویداد صعود تپه، سوبارو WRX STI قدرتمند در رویدادهایی از جمله نمایشگاه خودروی نیویورک در ماه آگوست، رویداد Wicked Big در ماه سپتامبر، رویداد Subiefest California در ماه اکتبر و نمایشگاه خودروی لس آنجلس در ماه نوامبر به نمایش درخواهد آمد.

این خودرو حضورهای بیشتری در رویدادهای آینده خواهد داشت که سوبارو بعداً آن را اعلام خواهد کرد.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه