کد خبر:271874
پ
ایلان ماسک
پژواک گزارش می دهد:

خط و نشان ایلان ماسک برای هیات مدیره توییتر/ هیچ حقوقی دریافت نخواهید کرد

ایلان ماسک اعلام کرده که در صورت خرید کامل توییتر، اعضای هیات مدیره این شرکت هیچ حقوق و دستمزدی دریافت نخواهند کرد.

ایلان ماسک اعلام کرده که در صورت خرید کامل توییتر، اعضای هیات مدیره این شرکت هیچ حقوق و دستمزدی دریافت نخواهند کرد.

 

*** قطع حقوق هیات مدیره توییتر توسط ایلان ماسک

 

به گزارش پژواک، هرچند توییتر هنوز نسبت به پیشنهاد ایلان ماسک برای خرید این شبکه اجتماعی پاسخ نداده، اما همچنان ممکن است این میلیاردر، مالک آینده توییتر باشد.

ماسک حالا در جریان این حواشی اعلام کرده که در صورت خرید شرکت توسط او، اعضای هیات مدیره توییتر هیچ حقوق و دستمزدی دریافت نخواهند کرد.

ایلان ماسک که از جمله فعال‌ترین کاربران توییتر محسوب می‌شود و بیش از ۸۰ میلیون دنبال‌کننده دارد، در توییت جدید خود نوشت:
«در صورت موافقت با پیشنهاد من، حقوق هیات مدیره ۰ دلار خواهد بود، با این وجود ۳ میلیون دلار در سال از این طریق پس‌انداز می‌شود.
طبق اسنادی که در SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا) منتشر شده، هم اکنون توییتر حدود ۲٫۹ میلیون دلار به صورت نقدی و پاداش سهام به اعضای هیات مدیره پرداخت می‌کند. همچنین مدیران اجرایی برای وظایف خود حقوق اضافی دریافت نمی‌کنند، بنابراین این موضوع شامل «پاراگ آگراوال»، مدیرعامل فعلی یا «جک دورسی»، رئیس سابق توییتر نمی‌شود.
مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس هفته پرخبری را با توییتر پشت سر گذاشته است.
پس از خرید بیش از ۹ درصد سهام و تبدیل شدن به بزرگترین سهامدار فردی این شبکه اجتماعی، ماسک همچنین پیشنهاد خرید آن را در معامله‌ای به ارزش ۴۳ میلیارد دلار مطرح کرد.
در مقابل، توییتر هنوز نسبت به پیشنهاد او پاسخ رسمی نداده و با اتخاذ نوعی تاکتیک دفاعی به نام «قرص سمی» تلاش دارد تا از انجام این کار جلوگیری کند.
ایلان ماسک صراحتا ادعا کرده که توییتر برای موفقیت، باید به یک شرکت خصوصی تبدیل شود تا بتواند انجمنی برای آزادی بیان کاربران باشد.
او همچنین اخیرا توضیح داده بود که منافع اقتصادی اعضای هیات مدیره توییتر با سهامداران آن همسو نیست و هیات مدیره آن، تقریبا هیچ سهامی از شرکت ندارد.
طبق جدیدترین آمار ارائه شده توسط بلومبرگ، ایلان ماسک با دارایی ۲۵۱ میلیارد دلاری، ثروتمندترین فرد جهان محسوب می‌شود. با این حال به گفته خودش هنوز خانه ندارد.
 
 
 
انتهای پیام///
منبع
پژواک
ارسال دیدگاه