کد خبر:266458
پ
پژمانفر
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

اعضای کمیسیون ویژه طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی مشخص شدند/ هفته آینده بررسی کلید می خورد

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از مشخص شدن اعضای کمیسیون ویژه طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی خبر داد.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از مشخص شدن اعضای کمیسیون ویژه طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی خبر داد.

 

*** اعضای کمیسیون ویژه طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی

 

به گزارش پژواک، نصرالله پژمانفر با بیان اینکه مطابق دستور هیأت رئیسه مجلس مقرر شد که ۹ کمیسیون، اعضای منتخب خود را برای حضور در کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی معرفی کنند، ادامه داد:

انتخابات این نفرات در ۵ کمیسیون انجام شده است و به نظر می‌رسد سایر کمیسیون‌ها نیز تا پایان این هفته نفرات انتخابی را اعلام کنند.

 

وی با بیان اینکه در کمیسیون اصل ۹۰ اینجانب با انتخاب اعضا به عنوان عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران فضای مجازی معرفی شدم، گفت:
۴ کمیسیون فرهنگی، آموزش، صنایع و اقتصادی نیز اعضای منتخب خود را برای این کمیسیون مشترک معرفی کردند.
بر این اساس آقایان رضا تقی پور، لطف الله سیاهکلی، علی جدی و مصطفی طاهری از کمیسیون صنایع و معادن به عنوان اعضای کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی انتخاب شدند.
از کمیسیون اقتصادی نیز احمد امیرآبادی فراهانی و محمد باقری بنابی در کمیسیون مشترک حاضر خواهند بود. کمیسیون فرهنگی نیز نام آقایان غلامرضا منتظری، بیژن نوباوه‌وطن، حسین میرزایی و سیدعلی یزدی‌خواه را برای حضور در کمیسیون مشترک داده است و از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز احمدحسین فلاحی و مهرداد ویس کرمی در کمیسیون مشترک حضور خواهند داشت.
 
به گزارش پژواک، عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در پایان، تاکید کرد: با مشخص شدن سایر نفرات ۴ کمیسیون باقی مانده، امیدواریم که بررسی طرح حمایت از کاربران فضای مجازی از هفته آینده آغاز شود. در نخستین جلسه این کمیسیون، رئیس، نایب رئیس و سخنگوی این کمیسیون هم مشخص خواهند شد.

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه