کد خبر:267500
پ
شرکت دانش بنیان
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی:

حضور ۱۳ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه پلاست اوراسیا ترکیه

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور ۱۳ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه پلاست اوراسیا ترکیه خبر داد.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور ۱۳ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه پلاست اوراسیا ترکیه خبر داد.

 

*** حضور ۱۳ شرکت دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه پلاست اوراسیا ترکیه

 

به گزارش پژواک، سیاوش ملکی‌فر درباره خدمات صادراتی صندوق و حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های بین‌المللی، گفت:

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در سی‌امین نمایشگاه پلاست اوراسیا در شهر استانبول با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور ۱۳ شرکت دانش‌بنیان برپا می‌شود. این شرکت‌ها با ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه پلاستیک، پلیمر و صنایع وابسته در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا (Plast Eurasia) از ۱۰ تا ۱۳ آذر ۱۴۰۰ در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود که یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت پلاستیک و پلیمر در منطقه اوراسیا است.

این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت پلاستیک ترکیه فرصتی مناسب برای تعامل تجاری با سایر شرکت‌ها و برندهای بین‌المللی فراهم می‌کند. در این نمایشگاه معتبر جهانی ماشین‌آلات تولید پلاستیک، مواد شیمیایی و مواد خام، ماشین‌آلات و صنایع کمکی، تجهیزات گرما و کنترل، قالب، هیدرولیک و پنوماتیک، روش‌های بازیافت و… ارائه می‌شود. این نمایشگاه فرصتی برای حضور در بازارهای بین‌المللی و به ویژه یافتن بازارهای وسیع در منطقه اوراسیا است و از این رو اهمیت زیادی برای شرکت‌های دانش‌بنیان دارد.

 

وی در ادامه افزود:

شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور در این نمایشگاه در کنار آشنا شدن با زیست‌بوم فناوری و نوآوری و زیرساخت‌های فناورانه دیگر کشورهای شرکت‌کننده در نمایشگاه، دستاوردهای تولیدی و تخصصی خود را نیز به نمایش می‌گذارند تا با معرفی توانمندی‌های خود مشتریانی از این کشورها برای محصولات و خدمات خود بیابند.

از اهداف اصلی این نمایشگاه بازارسازی و صادرات برای محصولات دانش‌بنیان در فراسوی مرزها است.

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران در این نمایشگاه به منظور توسعه بازارهای بین‌المللی این شرکت‌ها برگزار می‌شود و از دیگر برنامه‌های پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توان به برگزاری جلسات B۲B و به‌هم‌رسانی تجاری با شرکت‌های خارجی در محل پاویون است.

 

*** ۵۲ هزار بازدیدکننده از این نمایشگاه

 

به گزارش پژواک، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در پایان، اظهار داشت:

این نمایشگاه میزبان بیش از ۳۰۰ شرکت از کشورهای ایران، چین، ایتالیا، اتریش، امارات متحده عربی، آلمان، کره جنوبی، هندوستان، فرانسه، سویس، هنگ‌کنگ و پرتغال است و حدود ۵۲ هزار بازدیدکننده حرفه‌ای از آمریکا، اروپا، آفریقا، خاورمیانه و آسیا، شامل بیش از ۷ هزار بازدیدکننده بین‌المللی از ۱۰۶ کشور و ۴۴ هزار بازدیدکننده از کشور ترکیه، از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه