کد خبر:262430
پ
قنبرپور
معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس:

جزئیات برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱

معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس، جزئیات برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ را تشریح کرد.

معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس، جزئیات برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ را تشریح کرد.

 

*** ثبت نام ۱۸۰ غرفه مجازی و بازدیدکننده در نمایشگاه اینوتکس 

 

به گزارش پژواک، اکبر قنبرپور در تشریح جزئیات برگزاری نمایشگاه اینوتکس به صورت مجازی و حضوری، اظهار داشت:

در این دوره از نمایشگاه ۱۸۰ غرفه مجازی و بازدیدکننده مجازی در این رویداد ثبت نام کردند، ضمن آنکه بخش حضوری آن در فضای باز پارک پردیس برگزار شده است.

چالش بزرگ دهمین نمایشگاه اینوتکس که از روز سه شنبه ۲۸ ازدیبهشت برگزار شد، شیوع کرونا است و ما در این زمینه به دو راهکار رسیدیم که یکی از آن‌ها برگزاری بخش مجازی است که در حال حاضر حدود ۱۸۰ غرفه مجازی و بازدیدکننده مجازی در این رویداد ثبت نام کردند.

 

*** میزبانی از ۳۵۰ شرکت فناور و تیم‌های استارت‌آپی

 

وی راهکار دوم را برگزاری بخش فیزیکی این نمایشگاه عنوان کرد و یادآور شد:

در حال حاضر پیک چهارم در حال گذار است و شهرستان پردیس و تهران نارنجی شدند، از این رو ما با حفظ پروتکل‌ها اقدام به برگزاری حضوری این نمایشگاه کردیم.

 

قنبرپور تعیین محل برگزاری نمایشگاه را از دیگر موضوعات مطرح در خصوص برپایی نمایشگاه اینوتکس عنوان کرد و گفت:

تا پیش از شیوع کرونا محل نمایشگاه در تهران بود، ولی تصمیم گرفتیم که در سال جاری در پارک پردیس اقدام به برگزاری دهمین دوره نمایشگاه اینوتکس کنیم و از این بعد هم این رویداد در محل پارک پردیس برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در نمایشگاه نوآوری سال جاری میزبان ۳۵۰ شرکت فناور و تیم‌های استارت‌آپی هستیم، یادآور شد:

اینوتکس ۲۰۲۱، صرفا یک نمایشگاه نیست بلکه بخش‌های جانبی در آن در نظر گرفته شده و عمده بازیگران اکوسیستم نوآوری همچون سرمایه گذاران، شتابدهنده‌ها، تیم‌های استارت‌آپی، شرکت‌های فناور و دانش بنیان در آن حضور دارند.

 

*** باید به زنان توجه بیشتری شود

 

به گزارش پژواک، معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس با اشاره با اشاره به برگزاری بخش مربوط به زنان در نمایشگاه اینوتکس، اظهار داشت:

باید به زنان توجه بیشتری صورت گیرد، از این رو در این رویداد در پاویون زنان پیشگام که موفق‌ترین زنان در حوزه کارآفرینی هستند، گفتگو خواهد شد.

در این بخش موضوعات عمومی کسب و کار همچون رهبری تیم‌ها، محیط زیست، بین المللی شدن و مسایل تحریم‌ها، پارادایم ذهنی مدیران، چالش‌های اکوسیستم مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

بخش دیگری در نمایشگاه مختص فناوری‌های آینده است که شامل ۵G، بیگ دیتا، پردازش ابری، بیوتکنولوژی و علوم شناختی می‌شود که در نمایشگاه توسط متخصصان شرکت‌های دانش بنیان مورد بررسی قرار می‌گیرند.

 

 

پایان پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه