کد خبر:262890
پ
سامسونگ
پژواک گزارش می‌دهد:

Galaxy A03s؛ جدیدترین موبایل ارزان قیمت سامسونگ

شرکت سامسونگ در حال کار بر روی یک تلفن همراه ارزان قیمت با عنوان Galaxy A03s می‌باشد که اخیرا تصاویر رندر آن نیز منتشر شده است.

شرکت سامسونگ در حال کار بر روی یک تلفن همراه ارزان قیمت با عنوان Galaxy A03s می‌باشد که اخیرا تصاویر رندر آن نیز منتشر شده است.

 

*** موبایل ارزان قیمت سامسونگ در راه است

 

به گزارش پژواک، پس از معرفی گوشی Galaxy A02s به عنوان اقتصادی‌ترین گوشی سری A توسط سامسونگ در ماه نوامبر گذشته، اکنون اطلاعاتی به بیرون درز کرده است که نشان می‌دهد این غول فناوری کره‌ای در حال کار بر روی جانشین این گوشی با عنوان Galaxy A03s است که مشخصات اصلی شامل یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی، دوربین پشتی ۳ گانه ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است.

نوامبر گذشته، سامسونگ از گوشی هوشمند Galaxy A02s رونمایی کرد که یکی از مقرون به صرفه ترین تلفن‌های همراه سری A به شمار می‌رود و با نام Galaxy M02 در هند نیز عرضه شد.

اکنون می‌توانیم تأیید کنیم که سامسونگ در حال کار بر روی جانشین Galaxy A02s است و همانطور که حدس زده می‌شود، این تلفن جدید Samsung Galaxy A03s نامیده می‌شود.

 

*** با Galaxy A03s بیشتر آشنا شوید

 

در گذشته هیچ گونه نشت اطلاعاتی از گوشی Galaxy A03 وجود نداشته است اما روز یکشنبه ۳۰ مه (۱۱ خرداد) اطلاعاتی از سوی وبسایت فناوری ۹۱Mobiles با همکاری یک تحلیلگر سرشناس دنیای فناوری با نام کاربری OnLeaks، منتشر شد که می‌تواند میزان آگاهی‌های ما را درباره گوشی اقتصادی جدید Galaxy A03s افزایش دهد.

 

 

حاصل این همکاری، تولید اولین تصاویر رندر از گوشی Galaxy A03s بود که می‌تواند تصور ما را این گوشی، تقویت کند.

ما همچنین اطلاعاتی در مورد برخی مشخصات اصلی Galaxy A03s داریم که می‌تواند به این تصور ما عینیت بیشتری دهد.

 

 

همانطور که در تصاویر رندر مشاهده می‌کنید، Galaxy A03s بسیار شبیه به گوشی Galaxy A02s است.

با این حال، دو تغییر قابل توجه وجود دارد، اول اینکه Galaxy A03s از اسکنر اثر انگشت جانبی بهره می‌برد و دارای پورت USB Type-C است.

در حالی که، Galaxy A02s اصلاً اسکنر اثر انگشت نداشت و از یک درگاه میکرو USB برخوردار بود. طبق اطلاعات OnLeaks، ابعاد Galaxy A03s شامل ۱۶۶٫۶ در ۷۵٫۹ در ۹٫۱ میلی متر می‌باشد که اگر برجستگی دوربین عقب را در نظر بگیرید، ضخامت گوشی به ۹٫۵ میلی متر خواهد رسید.

 

 

در مورد مشخصات Galaxy A03s، استیو همرستفر، تحلیلگر سرشناس دنیای فناوری می‌گوید که این گوشی با صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی همراه خواهد شد که دارای یک بریدگی V شکل برای دوربین جلوی آن است.

 

 

اگر این ادعاها درست باشد، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی این گوشی در نظر گرفته شده است.

در قسمت عقب، تنظیمات دوربین سه گانه با سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه دو دوربین ۲ مگاپیکسلی وجود دارد.

همانطور که در رندرها مشاهده می‌کنید، Galaxy A03s همچنین دارای جک صوتی ۳٫۵ میلی متری است.

 

 

*** Galaxy A03s جانشین Galaxy A02s خواهد بود

 

به گزارش پژواک، با توجه به طراحی و مشخصات، به نظر می‌رسد که Galaxy A03s شباهت زیادی به Galaxy A02s خواهد داشت.

تنها تغییر قابل توجه، گنجاندن اسکنر اثر انگشت و پورت USB Type-C خواهد بود.

تنها چیزی که اکنون باید بدانیم مدل پردازنده و ظرفیت باتری تلفن هوشمند است.

اگر بخواهیم از روی گوشی Galaxy A02s قضاوت کنیم، احتمالاً A03s نیز از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد.

گوشی Galaxy A02s، با تراشه اسنپدراگون ۴۵۰ و پردازنده گرافیکی Adreno 506 تجهیز شده است که حداقل می‌توان چنین مواردی را برای Galaxy A03s نیز متصور شد.

ما همچنین اطلاعات دقیقی درباره قیمت گذاری Galaxy A03s نداریم اما می‌دانیم که A02s با قیمت پایه ۹۶ دلار در هند عرضه می‌شود.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه