کد خبر:274594
پ
توییتر
پژواک گزارش می‌دهد:

توییتر سرویس چت صوتی Spaces را بهینه‌‌سازی می‌کند

توییتر روی نسخه جدید و بهبودیافته‌ای از سرویس اتاق‌های گفتگوی صوتی خود یعنی Spaces کار می‌کند.

توییتر روی نسخه جدید و بهبودیافته‌ای از سرویس اتاق‌های گفتگوی صوتی خود یعنی Spaces کار می‌کند.

 

*** بهینه‌سازی سرویس چت صوتی Spaces توییتر 

 

به گزارش پژواک، توییتر در حال کار روی نسخه جدید و بهبودیافته‌ای از سرویس اتاق‌های گفتگوی صوتی خود یعنی Spaces است و قصد دارد تغییرات و ویژگی‌های کاربردی را به آن اضافه کند.

 

*** تغییرات نسخه جدید Spaces توییتر

 

طبق این گزارش، توییتر قصد دارد ظاهر و تجربه Spaces خود را به‌طور کلی بازسازی کند و به عنوان مثال، نوعی دسته‌بندی‌های موضوعی خاص مانند «موسیقی» یا «ورزش» را به اتاق‌های صوتی آن اضافه کند.

همچنین هرکدام از این دسته‌بندی‌ها با کارت‌های رنگارنگ و جذابی نمایش داده می‌شوند.

ویژگی دیگری به نام «خلاصه روزانه شما» (Your daily digest) نیز وجود دارد که شامل مجموعه‌ای از برنامه‌ها می‌شود که می‌توان آن‌ها را به‌راحتی پخش کرد.

نکته قابل‌توجه دیگر اینکه، در این صفحه به کاربران نمایش داده می‌شود که چه کاربرانی در حال گوشی دادن به برنامه‌های صوتی هستند.

توییتر اعلام کرد که تغییرات و رابط جدید Spaces پس از نهایی شدن کانسپت‌های آن معرفی خواهد شد، اما درباره زمان دقیق آن هنوز چیزی مشخص نشده است.

علاوه بر این، توییتر تاکید کرد که تصاویر موجود در این گزارش قدیمی و به‌نوعی نادرست هستند و تنها «نسخه اولیه» تجربه جدید Spaces را نشان می‌دهند.

بنابراین می‌توان انتظار داشت که نسخه جدید قابلیت توییتر با ظاهر و طراحی کاملا متفاوتی معرفی شود.

نکته جالب اینکه TechCrunch درخواست این شبکه اجتماعی مبنی بر حذف کردن عکس‌ها را نپذیرفته است!

در آخر باید اشاره کرد که «الساندرو پالوزی»، مهندس معکوس شناخته شده توییتر نیز در خرداد ماه به همین موضوع اشاره کرده بود.

او در توییت خود با انتشار تصاویر بالا که تفاوت‌های کوچکی با عکس‌های TechCrunch دارند، ادعا کرد که تو‌ییتر در حال کار روی ویژگی «ایستگاه‌ها» (Stations) برای Spaces است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه