کد خبر:273695
پ
هکر
پژواک گزارش می دهد:

تهدید بنیان‌گذار توکن Terra ازسوی گروه هکری انانیموس

گروه انانیموس بنیان‌گذار توکن Terra را تهدید کرد.

گروه انانیموس بنیان‌گذار توکن Terra را تهدید کرد.

 

*** تهدید بنیان‌گذار توکن Terra ازسوی گروه هکری انانیموس

 

به گزارش پژواک، گروه هکر انانیموس (Anonymous) با انتشار ویدیو جدیدی، «دو کوون» (Do Kwon)، بنیان‌گذار توکن ترا (Terra) را تهدید کرد.

آن‌ها در این ویدیو ادعا کرده‌اند که قصد دارند اسرار مربوط به فروپاشی ارزهای Terra (LUNA) و TerraUSD (UST) و همچنین جرایم Kwon را فاش کنند.

 
در این ویدیو، به برخی تخلفات کوون از جمله نقد کردن ۸۰ میلیون دلار در ماه از Luna و TerraUSD قبل از فروپاشی آن‌ها و همچنین نقش او در سقوط استیبل کوین Basis Cash اشاره شده است. سخنگوی گروه انانیموس در آن اعلام کرد که دو کوون در اواخر سال ۲۰۲۰ با نام مستعار «ریک سانچز» از انیمیشن Rick and Morty استیبل کوین Basis Cash را ایجاد کرده بود.

در بخشی از این ویدیو خطاب به کوون آمده است: 
«دو کوون اگر گوش می‌کنی، متاسفانه هیچ کاری برای برطرف کردن آسیبی که زده‌ای نمی‌توان انجام داد. در این نقطه تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که تو را پاسخگو کنیم و مطمئن شویم که در اسرع وقت به دست عدالت سپرده می‌شوی.

Anonymous از زمانی که دو کوون وارد فضای کریپتو شده، در حال بررسی تمام تاریخچه اوست تا ببیند چی چیزی می‌تواند درباره او یاد بگیرد و برملا کند. شکی نیست که در مسیر نابودی‌ات، جنایات بسیار بیشتری کشف خواهد شد.»
انانیموس همچنین از او به دلیل ارائه نوعی «تاکتیک خودخواهانه» در ترول کردن رقبا و منتقدان و همچنین نمایش رفتارهای گمراه‌کننده‌ای در این رابطه که «هرگز شکست نخواهد خورد» انتقاد کرد.

 

*** حمایت کاربران از تصمیم انانیموس
 

طبق نظرهای ثبت شده برای این ویدیو در یوتیوب، به نظر می‌رسد که کاربران دنیای اینترنت نیز به طور گسترده‌ای از تصمیم این گروه استقبال کرده‌اند.

به طوری که یکی از کاربران، گروه Anonymous را «رابین هود امروزی» نامیده است. 
Terraform Labs که دو کوون یکی از بنیانگذاران آن است، در حال حاضر توسط مقامات کره جنوبی تحت تحقیقات متعددی از جمله ادعای اختلاس بیت کوین (BTC) از خزانه‌داری این شرکت قرار دارد.

این شرکت همچنین به دلیل فرار مالیاتی، ۷۸ میلیون دلار توسط آژانس مالیاتی ملی کره جنوبی جریمه شده است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه