کد خبر:258963
پ
همراه اول
پژواک گزارش می‌دهد:

تلاش همراه اول در راه‌اندازی و توسعه شبکه شاد ستودنی است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تلاش همراه اول در راه‌اندازی و توسعه شبکه شاد را ستودنی و قابل تقدیر دانست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تلاش همراه اول در راه‌اندازی و توسعه شبکه شاد را ستودنی و قابل تقدیر دانست.

 

 

 *** عملکرد همراه اول در راه اندازی و توسعه شبکه شاد

 

به گزارش پژواک، محمد جواد آذری جهرمی در همایش رونمایی از کاربست‌های ۵g در ایران با اشاره به راه‌اندازی شبکه شاد با تلاش و همراهی صمیمانه همراه اول، اظهار داشت:
تلاش‌های آقای دکتر اخوان و همکارانشان در همراه اول و راه‌اندازی شبکه شاد کار بسیار ارزشمندی بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه نیز با اشاره به تلاش‌های همراه اول در سایر حوزه‌های فناوری، تاکید کرد:
تلاش همراه اول در بومی‌سازی فناوری‌های دیجیتال ارزشمند است.

 

 

*** مراسم رونمایی از کاربست‌های ۵G

 

به گزارش پژواک، مراسم رونمایی از کاربست‌های ۵G در ایران صبح روز یکشنبه ۶ مهرماه در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور بازیگران اصلی حوزه ICT و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در این مراسم همراه اول به عنوان اپراتور پیشرو در مطالعه و پیاده سازی نسل پنجم تلفن همراه در ایران با امضای سه تفاهم‌نامه همکاری اقدامات عملی خود برای ارائه خدمات مبتنی بر ۵G در ایران را آغاز کرد.

تفاهم‌نامه نخست که به صورت چهارجانبه بین همراه اول، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونت علمی ریاست جمهوری و دبیر ستاد توسعه فناوری‌های دیجیتال به امضا رسید، در حوزه «۵G،IoT و هوش مصنوعی» با موضوع حمل‌ونقل هوشمند، سلامت هوشمند، شهر هوشمند، انرژی و صنعت و معدن بود.

تفاهم‌نامه دوم، چهارجانبه و بین هم‍راه اول، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دانشگاه‌های صنعتی شریف و تهران با هدف توسعه فناوری‌ها، محصولات و راهکارهای حوزه شبکه‌های مخابراتی نسل‌های پنجم و آینده بود.

آخرین تفاهم‌نامه نیز به شکل چهارجانبه بین همراه اول، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونت علمی ریاست جمهوری با تأکید بر توسعه راهکارها و زیرساخت‌های خدمات ۵G و توجه به مقوله‌های سلامت و پزشکی هوشمند، جراحی – پزشکی – مانیتورینگ از راه دور منعقد شد.

 

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه