کد خبر:262796
پ
اینستاگرام
پژواک گزارش می‌دهد:

چگونه می‌توان تعداد لایک‌ها را در اینستاگرام پنهان کرد؟

شرکت فیسبوک با عرضه قابلیت مخفی کردن تعداد لایک‌ها در اینستاگرام، این امکان را برای کاربران فراهم نموده تا به راحتی بتوانند تعداد لایک پست‌های خود را از سایر کاربران پنهان کنند.

شرکت فیسبوک با عرضه قابلیت مخفی کردن تعداد لایک‌ها در اینستاگرام، این امکان را برای کاربران فراهم نموده تا به راحتی بتوانند تعداد لایک پست‌های خود را از سایر کاربران پنهان کنند.

 

*** قابلیت مخفی کردن تعداد لایک‌ها در اینستاگرام

 

به گزارش پژواک، کمپانی فیسبوک چند سالی می‌شود که به دنبال اضافه کردن قابلیت مخفی کردن تعداد لای‍ک در اینستاگرام و پلتفرم خود است.

حال با توجه به گزارشات منتشر شده، به نظر می‌رسد که این شبکه‌های اجتماعی آماده ارائه ویژگی فوق هستند.

این شرکت به تازگی اعلام کرده است تمامی کاربران فیسبوک و اینستاگرام بزودی می‌توانند تعداد لایک‌های خود را از دید عموم مخفی کنند.

به گفته این کمپانی، قابلیت فوق ابتدا برای اینستاگرام، سپس با عملکردی مشابه در هفته‌های پیش‌رو، برای فیسبوک آماده خواهد شد.

 

*** چگونه تعداد لای‍ک‌های اینستاگرام را مخفی کنیم؟

 

در اینستاگرام شما با استفاده از این ویژگی می‌توانید انتخاب کنید که لایک‌ها را برای پست‌های شخصی خود یا حتی برای افرادی که دنبال می‌کنید، مخفی کنید.

برای اینکار تنها کافیست روی سه نقطه بالای پست کلیک کرده و گزینه “Hide like count” را انتخاب کنید؛ به همین سادگی!

 

 

البته اگر قصد دارید پیش از به اشتراک‌گذاری یک پست اقدام به مخفی کردن تعداد لایک‌های آن کنید، می‌توانید از طریق مراجعه به گزینه “Advanced Settings” که در صفحه نهایی پیش از به اشتراک‌گذاری پست وجود دارد، اقدام به انجام این کار کنید.

در آخر، برای اینکه لای‍ک‌های پست دیگر کاربران برای ما به نمایش گذاشته نشوند، با مراجعه به گزینه جدید “Posts” که در تنظیمات اضافه شده است، می‌توانید تعداد لا‌یک‌های دیگران را برای خود مخفی کنید.

 

 

*** کنترل سلامت روانی کاربران

 

به گزارش پژواک، به گفته اینستاگرام، در طول دوره آزمایش این ویژگی، ابزار مورد بحث برای برخی مفید و برای دیگر افراد آزاردهنده بوده است.

مخصوصا به این دلیل که برخی کاربران از تعداد لا‌یک‌ها به جهت اینکه ببینند چه چیزهایی محبوب و پرطرفدار هستند، استفاده می‌کنند.

محققان معتقدند با استفاده از قابلیت مخفی کردن تعداد لای‍ک‌ها در پست‌های اینستاگرام می‌توان از فشارهای اجتماعی وارد بر کاربران و همچنین اضطراب آن‌ها کم کرد.

فیسبوک اعلام کرده است قابلیت فوق به زودی بصورت یک بسته بروزرسانی به دو پلتفرم محبوب این شرکت اضافه خواهد شد.

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه