کد خبر:273657
پ
xiaomi-12-ultra-alleged-poster
پژواک گزارش می دهد:

تاریخ معرفی شیائومی ۱۲ اولترا افشا شد

طبق اخبار منتشر شده، شیائومی ۱۲ اولترا به‌زودی معرفی می‌شود.

طبق اخبار منتشر شده، شیائومی ۱۲ اولترا به‌زودی معرفی می‌شود.

 

*** تاریخ معرفی شیائومی ۱۲ اولترا افشا شد

 

به گزارش پژواک، طبق اخبار و شایعات، شیائومی ۱۲ اولترا به‌زودی معرفی می‌شود و حالا یکی از منابع دنیای فناوری تاریخ دقیق رونمایی از این پرچمدار را ۵ ژوئیه (۱۴ تیر) اعلام کرده است.

گفتنی است تاریخ مذکور در گزارش وب‌سایت Tech Going مطرح شده و همچنین اعلام شده که تبلیغات رسمی برای شیائومی ۱۲ اولترا نیز از یک هفته قبل از معرفی رسمی یعنی در روز ۲۸ ژوئن (۷ تیر) آغاز خواهد شد.

البته این منبع تاکنون هیچ سند یا استدلال سفت و محکمی برای اثبات ادعای خود ارائه نداده است، اما از آنجایی که زمان زیادی هم تا موعد احتمالی باقی نمانده می‌توانیم به زودی متوجه شویم آیا ۱۲ اولترا طی این موعد عرضه خواهد شد یا اینکه موعد مذکور هم یک روز عادی دیگر در تقویم کاری شیائومی خواهد بود.    

به اعلام Tech Going، آنها اطلاعات مربوط به تاریخ معرفی شیائومی ۱۲ اولترا را از یک منبع به ظاهر آگاه چینی به دست آورده‌اند، این امر در حالیست که خودشان هم اذعان داشته‌اند منبع چینی مورد بحث چندان قابل اعتماد نیست و سابقه درخشانی در این زمینه ندارد.

از سوی دیگر باید به این موارد هم اشاره کرد که طبق گمانه‌زنی‌های فعلی انتظار می‌رود این پرچمدار جدید شیائومی دارای نمایشگر اولد ۶٫۷ اینچی با پشتیبانی از فناوری LTPO و رزولوشن +QHD به همراه نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی باشد.

همچنین طبق ادعاهای کنونی احتمال می‌رود این مدل نخستین گوشی هوشمند دنیا باشد که به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز شود. همینطور باتری این گوشی نیز ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به همراه شارژ سریع ۶۷ واتی ذکر شده است.

از میان دیگر موارد تایید نشده همچنین می‌توانیم به گزینه‌های رم ۱۲ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی اشاره کنیم، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی این مدل هم ظاهرا در کنار دو دوربین ۴۸ مگاپیکسلی دیگر، احتمالا توسط یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی نیز همراهی خواهد شد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه