کد خبر:273426
پ
موبایل
پژواک گزارش می‌دهد:

بهترین گوشی‌های موبایل تا ۲۰ میلیون تومان

گوشی‌های موبایل تا سقف ۲۰ میلیون تومان قدرتمندترین گوشی‌های قاتل پرچمدار هستند.

گوشی‌های موبایل تا سقف ۲۰ میلیون تومان قدرتمندترین گوشی‌های قاتل پرچمدار هستند.

 

سامسونگ گلکسی S21 FE

 

*** سامسونگ گلکسی S21 FE مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی؛‌ ١٩٠٠٠٠٠٠ تومان

 

به گزارش پژواک، گلکسی S21 FE اگرچه کمی دیر معرفی شد و انتظار می‌رفت چند ماه قبل از راه برسد اما باز هم این گوشی یک دستگاه با ارزش محسوب می‌شود؛ به خصوص اگر خرید یک گوشی پرچمدار سامسونگ برایتان در اولویت باشد. این گوشی نسخه‌ای اقتصادی‌تر از گلکسی S21 به حساب می‌آید اما به همان اندازه قدرتمند است. چیپست پرچمدار گلکسی S21 FE مشابه مدل گران‌قیمت‌تر یعنی اکسینوس ۲۱۰۰ است که با ترکیب رم و حافظه داخلی ۶/۱۲۸، ۸/۱۲۸ یا ۸/۲۵۶ گیگابایت همراه شده است. مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی ١٩ میلیون تومان قیمت دارد که نسبت به ماه گذشته، حدود ٢.۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

گلکسی S21 FE نمایشگر ۶.۴ اینچی داینامیک امولد ۲X‌ دارد که از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. اما یکی از تفاوت‌های مهم این گوشی با مدل گران‌قیمت‌تر S21، در ترکیب دوربین‌ها است و دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی گلکسی S21 جایگزین شده است. از دیگر مشخصات باید به گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژدهی نه چندان زیاد و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی به همراه حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر از نوع اپتیکال (در مقایسه با مدل سریع‌تر و دقیق‌تر اولتراسونیک در S21) اشاره کرد.

 

پوکو F4 GT

 

*** پوکو F4 GT مدل ١٢/٢۵۶ گیگابایتی؛ ١۶۵٠٠٠٠٠ تومان

 

پوکو F4 GT بهترین گوشی گیمینگ در بازار ایران است. بنابراین اگر خیلی با گوشی خود بازی می‌کنید و از انتظار اجرای بازی‌ها با بالاترین کیفیت را دارید، پوکو F4 GT بهترین دستگاه موجود است. این گوشی از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برد که به لطف آن، می‌توان بازی‌های روز و پر طرفدار را به بهترین نحو اجرا کرد. تجهیزات گیمینگ این گوشی مانند دکمه‌های مغناطیسی روی فریم آن به شما کمک می‌کنند تا تجربه بسیار حرفه‌ای‌تری از بازی کردن روی گوشی موبایل داشته باشید. مدل ١٢/٢۵۶ گیگابایتی پوکو F4 GT هم‌اکنون با قیمت ١۶.۵ میلیون تومان فروخته می‌شود و احتمال می‌رود شاهد کم‌تر شدن قیمت این دستگاه باشیم.

باتری ۴٧٠٠ میلی‌آمپر ساعتی پوکو F4 GT در تأمین انرژی سخت‌افزار پر مصرف این گوشی چندان توانمند نیست، اما به لطف شارژر ١٢٠ واتی که در جعبه دستگاه جا خوش کرده می‌توان دستگاه را طی ٢٠ دقیقه به طور کامل شارژ کرد. نمایشگر ۶.۶٧ اینچی امولد با نرخ رفرش ١٢٠ هرتزی، اسپیکر استریوی چهارگانه، حسگر تشخیص اثر انگشت روی فریم، طراحی خاص و بدنه شیشه فلزی از دیگر مشخصات پوکو F4 GT هستند. با توجه به این‌که پوکو F4 GT یک گوشی گیمینگ است، پوکو برای کاهش هزینه‌ها خیلی روی بخش دوربین‌ها مانور نداده و از دوربین عریض ۶۴ مگاپیکسلی روی این دستگاه استفاده کرده که عملکرد چندان جالبی ندارد. اگر تجهیزات گیمینگ و سرعت شارژ بالای این گوشی برایتان مهم نیستند، می‌توانید شیائومی ۱۲ را به فهرست گزینه‌های خود اضافه کنید.

 

شیائومی 12

 

*** شیائومی ۱۲ مدل ٨/٢۵۶ گیگابایتی؛ ١۹٠٠٠٠٠٠ تومان

 

به گزارش پژواک، دو راهی انتخاب از بین شیائومی ۱۲ و پوکو F4 GT سخت است. باید بر حسب نیازهای خود بسنجید که کدام دستگاه انتخاب بهتریست؛ اما در کل اگر گیمر نیستید و بیشتر اهل عکاسی هستید، شیائومی ۱۲ انتخاب بهتری محسوب می‌شود. این گوشی در واقع همان شیائومی ۱۲X به شمار می‌آید اما به همراه افزایش قیمت، یک سری ویژگی پیشرفته‌تر نیز به آن افزوده شده‌اند.

اول از همه، شیائومی در این گوشی رده بالا تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را به کار برده که قدرت بیشتری نسبت به اسنپدراگون ۸۷۰ در شیائومی ۱۲‌X دارد. البته همین موضوع باعث شده تا با وجود ظرفیت باتری یکسان، شارژدهی شیائومی ۱۲ کم‌تر شود. به هر حال، شیائومی از اندروید ۱۲ پیش‌فرض در گوشی گران‌تر خود استفاده کرده و نسخه قدیمی‌تر اندروید کنار گذاشته است. همچنین شیائومی ۱۲ از فناوری شارژ بی‌سیم ۵٠ واتی پشتیبانی می‌کند. مدل ١٢/٢۵۶ گیگابایتی این گوشی حدود ٢١ میلیون تومان قیمت دارد اما مدل ٨/٢۵۶ گیگابایتی برچسب قیمتی حدود ١٩ میلیون تومان را با خود یدک می‌کشد و ارزش خرید بسیار بیشتری دارد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه