کد خبر:259494
پ
ایرانسل
پژواک گزارش می‌دهد:

بسته‌های غذایی ایرانسل به زلزله‌زدگان سی‌سخت اهدا شد

بسته‌های اهدایی ایرانسل، در قالب کاروان یاری خانوادۀ ارتباطات به زلزله‌زدگان سی‌سخت، به این شهر ارسال شد.

بسته‌های اهدایی ایرانسل، در قالب کاروان یاری خانوادۀ ارتباطات به زلزله‌زدگان سی‌سخت، به این شهر ارسال شد.

 

*** اهدا بسته‌های غذایی ایرانسل به زلزله‌زدگان سی‌سخت

 

به گزارش پژواک، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در راستای مسئولیت اجتماعی شرکتی، در قالب اهدای بسته‌های خوراکی به ارزش کل ۱۰ میلیارد ریال، به زلزله‌زدگان سی‌سخت کمک کرده است.

طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده، این اقلام با همکاری شرکت ملی پست، بسته‌بندی و به مناطق زلزله‌زدۀ سی‌سخت ارسال شد تا از طریق جمعیت هلال‌احمر، بین خانواده‌های آسیب‌دیده، توزیع شود.

اولین اپراتور ارائه‌دهندۀ ۵G در ایران، برای یاری به زلزله‌زدگان سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد، ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است که در بسته‌هایی به ارزش هر کدام پنج میلیون ریال، شامل اقلام ضروری غذایی است، تا در وضعیت سختِ پس از زلزله، کمک اندکی به خانواده‌ها و هموطنان عزیز سی‌سخت باشد.

در این بسته‌ها، اقلام غذایی خانوار شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، ۴ عدد کنسرو ماهی، ۴ عدد کنسرو لوبیا، ۹۰۰ گرم عدس، ۹۰۰ گرم لوبیا، ۹۰۰ گرم نخود، ۹۰۰ گرم لپه، دو عدد روغن مایع، ۵۰۰ گرم چای، ۱۸۰۰ گرم شکر، ۹۰۰ گرم قند و ۵۰۰ گرم نمک قرار داده شده است.

 

*** ارائه با کیفیت‌ترین مشترکان

 

به گزارش پژواک، ایرانسل، پیش از این، به دعوت وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، به‌همراه دیگر فعالان صنعت ICT کشور، به پویش حمایت از هموطنان آسیب دیدۀ سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد پیوسته بود و دومین محموله کمک‌های خانواده بزرگ صنعت ارتباطات کشور برای هموطنان آسیب دیده از زلزله به سی‌سخت، عصر یکشنبه ۱۷ اسفند ۹۹ توسط شرکت ملی پست، ارسال شد.

ساعت ۲۲ و ۵ دقیقۀ چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ۱۳۹۹، شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، با زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر، در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، لرزید.

خوشبختانه، این حادثه تلفات جانی نداشت ولی ده‌ها مصدوم بر جای گذاشت و به صدها واحد مسکونی خسارت شدید وارد کرد.

شبکۀ ایرانسل در این حادثه هم پایدار و با وجود وقوع زلزله، با رصد ۱۰۰ درصدی شبکه به صورت ۲۴ ساعته، در حالت آماده‌باش بود تا بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشترکان خود و مشترکانی که از طریق رومینگ ملی، میزبانی می‌کند، ارائه دهد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه