کد خبر:273352
پ
bitcoin-red
پژواک گزارش می دهد:

بزرگترین ضرر در تاریخ بیت کوین رقم خورد

سرمایه‌گذاران با سقوط بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بزرگترین ضرر مالی واقعی را در تاریخ بیت کوین به نام خود رقم زده‌اند.

سرمایه‌گذاران با سقوط بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بزرگترین ضرر مالی واقعی را در تاریخ بیت کوین به نام خود رقم زده‌اند.

 

*** بزرگترین ضرر در تاریخ بیت کوین رقم خورد

 

به گزارش پژواک، سرمایه‌گذارانی که به امید بالا رفتن قیمت بیت کوین طی ماه‌های گذشته سرمایه خود را وارد بازار کرده بودند، حالا با سقوط این رمزارز و سایر ارزهای دیجیتال بزرگترین ضرر مالی واقعی را در تاریخ بیت کوین به نام خود رقم زده‌اند.

برآوردها نشان می‌دهد طی سه روز گذشته سرمایه‌گذاران رقمی بالغ بر ۷٫۳ میلیارد دلار از دست داده‌اند.

به گزارش Glassnode، حدود ۵۵۵ هزار بیت کوین در بازه قیمت ۱۸ تا ۲۳ هزار دلار در طی سه روز معامله شده است.

این در حالی است که بسیاری از فروشندگان بیت کوین را با قیمت‌های بسیار بالاتر خریداری کرده بودند و حالا با فروش آن با قیمت پایین‌تر متضرر شده‌اند.

بدترین وضعیت مربوط به سرمایه‌گذارانی است که به امید بالا رفتن ارزش بیت کوین و سایر رمزارزها وارد بازار شدند و بعضی از آنها حتی رمزارزهایی مربوط به زمانی که قیمت بیت کوین حدود ۴۵ هزار دلار بود، دارند.

با ریزش قیمت بیت کوین به حدود ۱۸ هزار دلار و همچنین سایر رمزارزها این سرمایه‌گذاران در وضعیت ضرر و زیان زیادی قرار دارند.

براساس گزارش Glassnode، رقمی حدود ۷٫۳۲۵ میلیارد دلار ضرر و زیان مالی برای سرمایه‌گذارانی که کوین‌های خود را با قیمت‌های بالاتر خریداری و هولد کرده بودند، رقم خورده است.

«مارکوس سوتیریو»، تحلیلگر ارزهای دیجیتال «گلوبال بلاک» می‌گوید ممکن است بیت کوین به نقطه پایانی موقتی نزدیک شود.

وی به این موضوع اشاره می‌کند که این ارز دیجیتال از لحاظ  مستندات تاریخی به موقعیتی کف وضعیت درصد PSP حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد رسیده است.

وی با نگاهی به داده‌ها و مستندات تاریخی بیت کوین می‌گوید ممکن است بیت کوین به پایین‌ترین سطح قیمتی خود نزدیک شود و نمی‌توان به روندی صعودی و پایدار چندان اطمینان داشت.  

«یویا هاسگاوا»، تحلیلگر صرافی ارز دیجیتال Bitbank ژاپن نیز با توجه به اینکه PSP بیت کوین کمی بالاتر از ۵۰ درصد است، می‌گوید باید منتظر سقوط بیشتر قیمت بیت کوین بود.

وی اشاره می‌کند که بیت کوین هنوز پتانسیل ریزش بیشتر را دارد و اگر PSP به کمتر از ۵۰ درصد برسد، در نهایت قیمت این رمزارز می‌تواند به پایین‌ترین سطح خود برسد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه