کد خبر:276031
پ
ایلان ماسک
پژواک گزارش می‌دهد:

برنامه X ایلان ماسک چیست؟/ ماسک چگونه از توییتر برای تسریع برنامه X Everything استفاده می‌کند؟

خرید توییتر توسط ایلان ماسک راه را برای ساخت برنامه X برنامه ریزی شده وی هموار می‌کند.

خرید توییتر توسط ایلان ماسک راه را برای ساخت برنامه X برنامه ریزی شده وی هموار می‌کند.

 

*** برنامه X ایلان ماسک

 

به گزارش پژواک، ایلان ماسک مالک توییتر، یکی از دلایل خرید توییتر را تسریع در ایجاد یک اپلیکیشن همه چیز یا ابر اپلیکیشن به نام X می‌گوید.

برنامه همه چیز یک برنامه فوق العاده یا یک برنامه از برنامه ها است. خدماتی را جمع آوری می کند که در غیر این صورت برای انجام آنها به چندین برنامه نیاز خواهید داشت. اساساً شما فقط با یک رمز عبور و یک رابط کاربری به همه چیزهایی که نیاز دارید دسترسی دارید.

ماسک توضیح بیشتری درباره ظاهر اپلیکیشن X نداده است، اما خدمات مالی احتمالاً هسته اصلی آن خواهد بود. به هر حال، دامنه X.com زمانی یک شرکت فین‌تک بود که در نهایت به PayPal تبدیل شد. ماسک همچنین با علاقه در مورد برنامه فوق العاده چینی WeChat صحبت کرده است و می خواهد توییتر مانند WeChat باشد.

وی چت پیام‌رسانی، تماس ویدیویی، پرداخت آنلاین، تحویل غذا، خدمات دولتی و سایر ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد. Business Insider گزارش می دهد که WeChat در چین بسیار مفید است و به هدف خود یعنی درگیر شدن در هر لحظه از زندگی روزمره کاربر، از صبح تا شب، در هر زمان و هر مکان بسیار نزدیک شده است.

 

*** ماسک چگونه از توییتر برای تسریع برنامه X Everything استفاده می‌کند؟

 

شاید آینده برنامه X این باشد که نمی توانید به توییتر دسترسی داشته باشید مگر اینکه برنامه X را دانلود کنید. یا شاید رابط توییتر شما دکمه‌های X جدیدی را دریافت کند که به عنوان دروازه‌ای برای کاربران توییتر به دنیای X عمل می‌کند. شاید آن دنیا حتی یک متاورس باشد.

شاید توییتر یا X نیز در گوشی آینده تسلا تعبیه شود و به شما این امکان را می دهد که وسیله نقلیه تسلا خود را کنترل کنید و هزینه خدمات تسلا مانند شارژ سوپرشارژ و ارتقاء نرم افزار با رمزارز بپردازید. شاید X همچنین به شما امکان می دهد برای اینترنت Starlink پرداخت کنید و به هر کالا و خدمات دیگری که امپراتوری تجاری ماسک ارائه می دهد دسترسی داشته باشید.

ماسک همچنین می‌تواند برنامه‌های دیگری را بخرد و آنها را به دنیای X اضافه کند. یا می‌تواند با افرادی مانند Uber، Lyft، Venmo، و Grubhub یا یک صرافی رمزنگاری همکاری کند. با فرض اینکه بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال روزانه توییتر در حال حاضر در دنیای X هستند، بازار آماده ای برای این برنامه های دیگر در آنجا وجود خواهد داشت که شاید مشارکت را برای آنها جذاب کند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه