کد خبر:262771
پ
هدفون
پژواک گزارش می‌دهد:

برترین هدفون‌های سال ۲۰۲۱ کدامند؟

با گذر زمان کاربرد و نیاز به هدفون در جوامع پر سر و صدای امروزی گسترش پیدا کرده و کمپانی‌های سازنده در رقابت برای تولید محصولاتی هستند که تا حد امکان صدا‌های اطراف را حذف کند.

با گذر زمان کاربرد و نیاز به هدفون در جوامع پر سر و صدای امروزی گسترش پیدا کرده و کمپانی‌های سازنده در رقابت برای تولید محصولاتی هستند که تا حد امکان صدا‌های اطراف را حذف کند.

 

*** صدا‌های اضافی اطرافتان را حذف کنید

 

به گزارش پژواک، در دفاتر کار، مراکز تلفن و محیط‌های شغلی شلوغ و پر سر و صدا نمی‌توان براحتی روی کار تمرکز کرد.

از سوی دیگر این روز‌ها که به‌ دلیل شیوع کرونا دور کاری افزایش یافته و بسیاری از افراد مجبورند برای انجام کار‌های خود از ویدیوکنفرانس و… بهره بگیرند هم از بین بردن صدا‌های اضافی اطراف و تمرکز بر صدایی که از هدفون شنیده می‌شود اهمیت بالایی دارد.

در همین راستا کمپانی‌های مختلف درحال تولید محصولاتی هستند که تا حد امکان صدا‌های اطراف را حذف کند و بدون اینکه حواس کاربران پرت شود بتوانند از خانه دورکاری کرده و در جلسات مختلف حضور یابند.

 

*** با بهترین هدفون‌های سال ۲۰۲۱ آشنا شوید

 

به گزارش پژواک، در این گزارش به چند نمونه از بهترین هدفون‌های سال ۲۰۲۱ اشاره شده که می‌توانند صدا‌های اضافی اطراف را حذف کنند.

 

Logitech Zone Wireless؛ کاربران با کمک این هدست بلوتوثی و اپلیکیشن همراه با آن یعنی Logi Tune می‌توانند به کامپیوتر‌های خانگی وهمچنین لپ تاپ، گوشی هوشمند و… متصل شوند.

این هدفون‌ها با مایکروسافت تیمز، اسکایپ تجاری، دستیار گوگل، زوم و.. سازگار هستند و با استفاده از تکنولوژی isolation صدای کاربر را از صدای پس زمینه جدا می‌کند.

به این ترتیب کاربر در زمان حضور در این پلتفرم‌ها سروصدای اضافی اطراف را نمی‌شنود. شارژ این هدفون‌ها که بسیار سبک هستند هم تا ۱۴ساعت کافی است.

 

Plantronics Voyager؛ این هدفون با تمرکز بر کاهش سر و صدا در فضا‌های باز طراحی شده است و به کاربر کمک می‌کند تا سروصدا‌های محیط را تا حد قابل ملاحظه‌ای کاهش دهد.

در ساخت آن از میکروفون‌های چند جهته با فناوری پردازش سیگنال دیجیتال (DSP) استفاده شده تا ضمن کاهش نویز پس زمینه، صدای کاربر نیز بهینه‌سازی شود.

در ساخت این هدفون همچنین از یک ویژگی استفاده شده که درطول مکالمه، افزایش ناگهانی سطح سیگنال را شناسایی کرده و آن را حذف می‌کند.

با کمک این هدفون می‌توانید تا ۲۴ ساعت به موسیقی و… گوش کنید و تا ۲۰ ساعت حرف بزنید.

 

Sennheiser MB؛ این هدفون می‌تواند به کاربران در ارتقای بهره‌وری در فضای دفتری، اداری و خانگی کمک کند.

این محصول بلوتوث بی‌سیم می‌تواند به دستگاه‌های سیار متصل شود و همچنین ازطریق یک دانگل USB با رایانه‌های شخصی و برنامه‌های تلفن نرم افزاری ارتباط برقرار کند.

در این هدفون دو اتصال همزمان بلوتوث پشتیبانی می‌شوند و می‌توانند برای برنامه‌هایی از جمله Skype for Business استفاده شوند.

در این هدفون، سه میکروفون با قابلیت حذف نویز برای جداسازی صدای کاربر از صدا‌های پس زمینه به کار رفته و ازآنجا که در یک کیف، به صورتی کاملاً مرتب جمع می‌شود، می‌تواند محصول را برای مسافران جذاب‌تر کند.

همچنین باید گفت که با هربار شارژ این هدفون می‌توان تا ۳۰ ساعت از آن استفاده کرد.

 

Sennheiser SDW؛ این هدفون هم برای کاهش صدا‌های اضافی در فضای باز از تکنولوژی کاهش نویز استفاده می‌کند و یک دکمه ساکت کردن صدا (mute) در آن وجود دارد.

این میکروفون قابل جمع شدن است که مزیتی بزرگ برای آن محسوب می‌شود.

همچنین می‌توان قبل از پایان شارژ، تا ۱۴ساعت با آن صحبت کرد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه