کد خبر:258302
پ
نرم افزار بازار سرمایه
پژواک گزارش می‌دهد:

رونمایی از نرم افزاری هوشمند برای فعالان بازار سرمایه

با حضور برخی مسئولان بورس تهران و مدیران یک کارگزاری از نرم افزاری هوشمند با رویکردی جدید و پردازشگری قوی، کارآمد و دستیاری حرفه‌ای برای فعالان بازار سرمایه رونمایی شد.

با حضور برخی مسئولان بورس تهران و مدیران یک کارگزاری از نرم افزاری هوشمند با رویکردی جدید و پردازشگری قوی، کارآمد و دستیاری حرفه‌ای برای فعالان بازار سرمایه رونمایی شد.

 

*** رونمایی از نرم افزار متاویو برای فعالان بازار سرمایه

 

به گزارش پژواک، متاویو نرم افزاری هوشمند با رویکردی جدید و پردازشگری قوی، کارآمد و دستیاری حرفه‌ای برای فعالان بازار سرمایه است.

این نرم افزار سیگنال خرید و فروش نمی‌دهد اما با رویکردی مبتنی بر علم تحلیل تکنیکال به فعالان بازار سرمایه کمک می‌کند تا همواره همه نمادها را بر اساس الگوریتم‌های معاملاتی رصد کنند.

این نرم افزار شامل بخش‌های مختلف از جمله نقشه بازار، دیده‌بان حقیقی و حقوقی، ساخت الگوریتم و قدرت بازار است.

از مهمترین مزایای متاویو، سنجش حرکت پول حقیقی و حقوقی است که به شدت در ماه‌های آخر مورد توجه فعالان بازار سرمایه قرار گرفته است.

 

*** مدیرعامل یک کارگزاری/ متاویو از دستاوردهای یک فعالیت دانش‌بنیان است

 

مدیرعامل یک کارگزاری در جلسه رونمایی از نرم افزار متاویو با اشاره به مزایا و نقاط قوت این نرم افزار، اظهار داشت:

این نرم افزار از دستاوردهای یک فعالیت دانش‌بنیان است که به عنوان دستیاری حرفه‌ای در کنار فعالان بازار سرمایه به تحلیل و بررسی حرکات نمادهای بورسی می‌پردازد.

بهادر شمس در ادامه، بیان کرد:

در سال ٩۶ فعالیتی را به اتفاق تحلیلگران آغاز کردیم تا امکاناتی برای مشتریان کارگزاری فراهم شود، این نرم افزار کاملا داخلی و زاییده فکر متخصصان برجسته بازار است.

این نرم افزار امروز بعنوان یک دستیار هوشمند در اختیار فعالان و معامله گران بازار قرار گرفته است و به کمک این نرم افزار می‌توان همه جریانات پولی را در بازار بورس مورد رصد قرار داد.

مدیرعامل کارگزاری در پایان درباره نرم افزار متاویو، توضیح داد:

ما در این نرم افزار پول افراد حقیقی را پول هوشمند فرض کردیم و بطور کلی این محصول را با همه امکانات و فرآیندهای موجود در آن در اختیار بازار سرمایه قرار دادیم و به دنبال جذب سهامداران و فعالان هوشمند بازار هستیم.

 

*** مدیر امور اعضای بورس تهران/ خرید و فروش سهامداران در بورس با توجه به تحلیل‌ها

 

به گزارش پژواک، مدیر امور اعضای بورس تهران نیز در این جلسه با بیان اینکه هر فرد و سهامدار باید با توجه به تحلیل‌ها اقدام به خرید و فروش سهام کند، اظهار داشت:

بارها در خصوص سواستفاده برخی کانال‌های تلگرامی و سیگنال‌های نامناسب آن‌ها هشدار داده شده اما باید جایگزین مناسبی برای کمک به تحلیلی شدن فضای خرید و فروش سهامداران ایجاد کنیم که تولید و توسعه چنین نرم‌افزارهایی نقش یک دستیار حرفه‌ای را برای فعالان بازار بازی خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه