کد خبر:272661
پ
Poco
پژواک گزارش می دهد:

انتشار اولین تصاویر واقعی پوکو F4 پرو

به تازگی شاهد انتشار اولین تصاویر واقعی پوکو F4 پرو هستیم که پنل جلویی و پشتی آن را به نمایش می‌گذارد.

به تازگی شاهد انتشار اولین تصاویر واقعی پوکو F4 پرو هستیم که پنل جلویی و پشتی آن را به نمایش می‌گذارد.

 

*** انتشار اولین تصاویر واقعی پوکو F4 پرو 

 

به گزارش پژواک، اگرچه چند وقت پیش شاهد معرفی پوکو F4 GT بودیم، اما بسیاری منتظر رونمایی از نسخه استاندارد و پرو این دستگاه هستند. حالا شاهد انتشار اولین تصاویر واقعی پوکو F4 پرو هستیم که پنل جلویی و پشتی آن را به نمایش می‌گذارند.

ظاهرا سری F4 شامل سه گوشی هوشمند می‌شود. انتظار داریم پوکو F4 به‌زودی معرفی شود و البته در کنار آن یا با فاصله‌ای کوتاه، مدل پرو هم از راه برسد. این گوشی‌های هوشمند در حقیقت همان اعضای خانواده گوشی‌های ردمی K40 و K50 با طراحی جدید محسوب می‌شوند.

یکی از منابع دنیای فناوری به نام «آبیشک یاداو» به تازگی در توییتی تصاویر واقعی این گوشی هوشمند پوکو را منتشر کرده و اگرچه به نام پوکو F4 5G اشاره کرده، اما با توجه به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی انتظار می‌رود با مدل پرو روبه‌رو باشیم.

طبق گزارش‌های گذشته، پوکو اف ۴ پرو از طراحی و مشخصات مشابه با ردمی K50 پرو بهره می‌برد؛ گوشی هوشمندی که به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. بنابراین با مدل پرو و نه استاندارد گوشی پوکو روبه‌رو هستیم.

اگر تصاویر اخیر صحت داشته باشند، در آینده نزدیک شاهد معرفی پوکو اف ۴ پرو خواهیم بود. این دستگاه از مشخصات یکسان با ردمی K50 پرو بهره می‌برد، بنابراین باید منتظر استفاده از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ و دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال باشیم. از سایر مشخصات آن می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی اشاره کرد.

از آنجایی که پوکو F4 GT همان ردمی K50 گیمینگ است، انتظار داریم پوکو F4 استاندارد هم با مشخصات و طراحی ردمی K40S اما برند جدید از راه برسد. بنابراین با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی روبه‌رو خواهیم شد.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه