کد خبر:275123
پ
amazfit-gtr-4-910×600
پژواک گزارش می دهد:

امیزفیت GTR 4 و GTS 4 با ویژگی‌های جدید معرفی شدند

امیزفیت GTR 4 با نمایشگر دایره‌ای و GTS 4 با نمایشگر مربعی از ۱۵۰ فعالیت ورزشی پشتیبانی می‌کنند و قابلیت‌های مشترک زیادی دارند.

امیزفیت GTR 4 با نمایشگر دایره‌ای و GTS 4 با نمایشگر مربعی از ۱۵۰ فعالیت ورزشی پشتیبانی می‌کنند و قابلیت‌های مشترک زیادی دارند.

 

*** امیزفیت GTR 4 و GTS 4 با ویژگی‌های جدید معرفی شدند

 

به گزارش پژواک، امیزفیت به‌طور رسمی از دو ساعت هوشمند جدید GTR 4 و GTS 4 رونمایی کرد. این دو محصول قابلیت‌های مشترک زیادی دارند اما از ابعاد، طراحی و وزن متفاوتی بهره می‌برند. به‌علاوه، از نمایشگر و باتری متفاوتی در هر کدام از آن‌ها استفاده شده است.

امیزفیت GTR 4 نمایشگری دایره‌ای با اندازه ۱٫۴۳ اینچ دارد که پنل آن از نوع امولد است.

این پنل از ویژگی نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کند و رزولوشن آن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل اعلام شده است.

روی این صفحه محافظی برای باقی نماندن اثر انگشت قرار گرفته و لبه‌های دستگاه هم ضد درخشش هستند.

در آن سو، GTS 4 طراحی مربعی و نمایشگر ۱٫۷۵ اینچی دارد و دوباره از پنل امولد برخوردار است.

رزولوشن این نمایشگر که از صفحه همیشه روشن بهره می‌برد ۳۹۰ در ۴۵۰ پیکسل است.

این ساعت هوشمند هم روی نمایشگر خود پوشش ضد اثر انگشت دارد اما لبه‌های آن ضد درخشش نیست. GTS 4 از بیش از ۱۵۰ واچ فیس پشتیبانی می‌کند در حالی که GTR 4 با بیش از ۲۰۰ واچ فیس به بازار می‌آید.

مشخصات و ویژگی‌های امیزفیت GTS 4 و GTR 4
فریم میانی هر دو دستگاه آلیاژی از آلومینیوم است، ولی پوسته پایینی از پلی‌کربنات ساخته شده. GTR 4 با وزن ۳۴ گرم حدود ۷ گرم سنگین‌تر از برادرش است.

GTR 4 می‌تواند با یک بار شارژ تا ۱۴ روز کار کند، در حالی که GTS 4 فقط تا ۸ روز دوام می‌آورد. اگر کاربری فرد سنگین‌تر باشد، این ارقام به ترتیب به ۷ و ۴ روز می‌رسد. هر دو دستگاه ۲ ساعت زمان لازم دارند تا دوباره شارژ شوند.

با توجه به تفاوت ابعاد دو دستگاه، بندهای GTR 4 و GTS 4 هم با یکدیگر فرق می‌کنند. اولی از بندهای ۲۲ میلی‌متری استفاده می‌کند اما دومی با بندهای ۲۰ میلی‌متری به بازار می‌آید. بندهای GTS 4 دو جنس دارند: فلوئورالاستومر و نایلون. بندهای GTR 4 افزون بر این دو جنس، به‌صورت چرمی هم عرضه می‌شوند.

هر دو ساعت از نرم‌افزار Zepp OS 2.0 استفاده می‌کنند و ویژگی‌های متداولی مثل ثبت ضربان قلب، ردیابی وضعیت خواب و اندازه‌گیری اکسیژن خون را در بر می‌گیرند.

این محصولات همچنین قادر به سنجش سطح استرس و چرخه‌های قاعدگی زنان هستند. GTR 4 و GTS 4 از ۱۵۰ فعالیت ورزشی پشتیبانی می‌کنند و با استاندارد ۵ATM در برابر آب مقاوم‌اند.

هر دو دستگاه در آینده با یک آپدیت از قابلیت تشخیص سقوط پشتیبانی خواهند کرد. افزون بر این، می‌توانید از طریق بلوتوث روی این دستگاه‌ها به تماس‌های تلفنی پاسخ دهید.

ساعت‌های جدید امیزفیت از دستیار صوتی آفلاین الکسا پشتیبانی می‌کنند و می‌توانند به اندروید ۷ یا بالاتر و iOS 12 یا بالاتر وصل شوند.

قیمت هر دو دستگاه ۲۰۰ دلار است. GTR 4 در رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای و خاکستری عرضه می‌شود، در حالی که GTS 4 در رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای، صورتی و سفید به بازار می‌آید.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه