کد خبر:267644
پ
۱- کمپانی تسلا
پژواک گزارش می‌دهد:

اقدام جدید ایلان ماسک/ فروش ۱ میلیارد دلار دیگر از سهام تسلا

داده های سازمان‌های نظارتی نشان می‌دهد که مدیرعامل تسلا، بخش عمده دیگری از سهام این شرکت را به ارزش ۱.۰۱ میلیارد دلار برای پرداخت مالیات خود فروخته است.

داده های سازمان‌های نظارتی نشان می‌دهد که مدیرعامل تسلا، بخش عمده دیگری از سهام این شرکت را به ارزش ۱.۰۱ میلیارد دلار برای پرداخت مالیات خود فروخته است.

 

*** اقدام جدید ایلان ماسک

 

به گزارش پژواک، داده های سازمان‌های نظارتی که روز پنجشنبه منتشر شد، نشان می‌دهد که ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت آمریکایی تسلا، بخش عمده دیگری از سهام این شرکت را به ارزش ۱٫۰۱ میلیارد دلار برای پرداخت مالیات خود فروخته است.

ثروتمندترین فرد جهان در آخرین اقدام برای استفاده از اختیارات خود، ۹۳۴۰۹۱ سهم دیگر از شرکت تسلا را فروخت و مجموع سهام خود را به ۱۰٫۷ میلیون رساند که تقریباً نیمی از سهامی است که او وعده فروشش را داده بود.
اوایل ماه نوامبر، ماسک توییت کرد که اگر دنبال‌کنندگان حساب توییترش رای «بله» بدهند، ۱۰ درصد از سهام تسلا را می‌فروشد، که آنها نیز این کار را کردند و فروش همراه با ولخرجی شروع شد.
با این حال، ماسک با یک صورت حساب مالیاتی ۱۵ میلیارد دلاری مواجه است و از آنجایی که حقوق یا پاداش نقدی از شرکت خود دریافت نمی کند، تنها می تواند با فروش سهام آن را پرداخت کند.
ماسک هنوز حدود ۱۰ میلیون گزینه سهام تسلا را برای فروش قبل از انقضای آنها در آگوست سال آینده دارد، بنابراین احتمالاً فروش بیشتری در راه است.
سهام تسلا با انتشار اخبار مربوط به فروش توسط ایلان ماسک ۱ درصد کاهش یافت و روز جمعه حدود ۱۰۸۵ دلار به ازای هر سهم معامله شد.
بر اساس این گزارش، از زمانی که ماسک در ماه گذشته شروع به فروش سهام خود کرد، آنها حدود ۱۱ درصد از ارزش خود را دست داده‌اند.
 
 
 
انتهای پیام///
منبع
پژواک
ارسال دیدگاه