کد خبر:275264
پ
ربات
پژواک گزارش می‌دهد:

افتتاح ربات اذان‌گو در حرمین شریفین

ربات اذان‌گو جدیدترین اقدام در راستای طرحی است که با تکیه بر هوش مصنوعی برای خدمت به زائران و تحول در پروژه «حرم هوشمند» در حال انجام است.

ربات اذان‌گو جدیدترین اقدام در راستای طرحی است که با تکیه بر هوش مصنوعی برای خدمت به زائران و تحول در پروژه «حرم هوشمند» در حال انجام است.

 

*** ربات اذان‌گو در حرمین شریفین

 

به گزارش پژواک، ربات «تلاوت، خطبه و اذان» از سوی ریاست حرمین شریفین افتتاح شد.

به کارگیری این ربات، جدیدترین اقدام در راستای طرحی است که با تکیه بر هوش مصنوعی برای خدمت به زائران و تحول در پروژه «حرم هوشمند» در حال انجام است.

هدف این ربات، رساندن پیام ائمه مسجد و مؤذنان مسجدالحرام و مسجد نبوی به زائران و به کارگیری فناوری‌های روز در خدمت‌رسانی به زائران است.

رئیس کل حرمین شریفین، در سخنانی پیرامون استفاده از این ربات، گفت: ربات جدید بخشی از پروژه حرم هوشمند است که مطابق با چشم‌انداز ۲۰۳۰ و برنامه استراتژیک ۲۰۲۴ کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد و هدف آن ارائه حداکثر خدمات به زائران حرمین شریفین است.

السدیس تأکید کرد که ریاست حرمین شریفین مصمم است در دنیای فناوری حرکت کند، همگام با تحول دیجیتال باشد، فرهنگ تحول دیجیتال را حمایت و ترویج کند، راهبردی برای ایجاد فضای رقابتی ارائه کند، تیم‌های کاری پیشرفته را به کارگیرد و فرهنگ نوآوری پایداری را هم ایجاد کند.

ریاست حرمین شریفین اخیراً چند ربات هوشمند از جمله ربات ضدعفونی کننده، ربات ارائه فتوا، ربات ضدعفونی کننده هوشمند و ربات پاک‌کننده سطوح کعبه را راه‌اندازی کرده است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه