کد خبر:267406
پ
ردمی نوت ۱۱
پژواک گزارش می‌دهد:

اطلاعات گوشی ردمی نوت ۱۱T 5G فاش شد

ردمی در جدیدترین گزارش خود اطلاعاتی را درباره نوت ۱۱T 5G فاش کرده است.

ردمی در جدیدترین گزارش خود اطلاعاتی را درباره نوت ۱۱T 5G فاش کرده است.

 

*** اطلاعات گوشی ردمی نوت ۱۱T 5G افشا شد

 

به گزارش پژواک به نقل از نبض فناوری، ردمی خودش را برای معرفی گوشی هوشمند جدیدی به نام ردمی نوت ۱۱T 5G آماده می‌کند که گزارشی تازه، مشخصات آن را فاش کرده. علاوه بر این، ظاهرا باید منتظر رونمایی از آن در تاریخ ۹ آذر (۳۰ نوامبر) در کشور هند باشیم.

وب‌سایت «۹۱Mobiles» در گزارشی مشخصات این گوشی هوشمند را منتشر کرده است.

طبق این گزارش، گوشی ردمی نوت ۱۱T 5G به تراشه دیمنسیتی ۸۱۰ شرکت مدیاتک، نمایشگر ۶.۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و همچنین یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی مجهز می‌شود.

این دستگاه احتمالا با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ از راه می‌رسد و همچنین در نسخه‌های مجهز به ۴/۶/۸ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

در بخش دوربین احتمالا شاهد استفاده از دو سنسور روی پنل پشتی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهیم بود. ظاهرا ردمی برای این محصولش دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی درنظر می‌گیرد. در نهایت باید منتظر عرضه آن در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی باشیم، با این حال اطلاعی از قیمت و همچنین تاریخ عرضه‌اش به بازار نداریم.

ردمی نوت ۱۱T 5G به عنوان جایگزین ردمی نوت ۱۰T 5G از راه می‌رسد که ژوئیه امسال به عنوان نسخه‌ای از پوکو M3 پرو ۵G وارد بازار هند شد.

حالا با توجه به مشخصات افشا شده، به نظر می‌رسد گوشی جدید ردمی همان پوکو M4 پرو ۵G با برندی متفاوت است.

پوکو چند روز پیش از این گوشی هوشمند رونمایی کرد که همان ردمی نوت ۱۱ برای بازار چین است.

شیائومی چندین هفته پیش از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ شامل ردمی نوت ۱۱، نوت ۱۱ پرو و پرو پلاس برای بازار چین رونمایی کرد.

انتظار می‌رود این دستگاه‌ها با طراحی متفاوت و تراشه‌های اسنپدراگون در فصل اول ۲۰۲۲ برای بازار جهانی معرفی و عرضه شوند.

البته احتمالا ردمی نوت ۱۱ پرو و پرو پلاس با نام‌های شیائومی می ۱۱i و می ۱۱i Hypercharge در اختیار کاربران در هند قرار می‌گیرند، هرچند اطلاعی از تاریخ معرفی آن‌ها نداریم.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه