کد خبر:267655
پ
همراه اول
پژواک گزارش می‌دهد:

اضافه شدن ۳۶ اپراتور جدید به شبکه رومینگ بین‌الملل همراه اول

با افزایش ۳۶ اپراتور از ۳۱ کشور به شبکه‌های قابل استفاده برای سیمکارت‌های اعتباری در رومینگ بین‌الملل همراه اول، دایره ارتباطات مشترکان تلفن همراه گسترده‌تر شد.

با افزایش ۳۶ اپراتور از ۳۱ کشور به شبکه‌های قابل استفاده برای سیمکارت‌های اعتباری در رومینگ بین‌الملل همراه اول، دایره ارتباطات مشترکان تلفن همراه گسترده‌تر شد.

 

*** اضافه شدن ۳۶ اپراتور جدید به شبکه رومینگ بین‌الملل همراه اول

 

به گزارش پژواک، براساس توافقات جدید اپراتور اول تلفن همراه ایران با اپراتورهای خارجی، تعداد شبکه های خارجی که مشترکان اعتباری می توانند با استفاده از سیمکارت خود از سرویس رومینگ بین الملل استفاده کنند، به ۱۳۹ اپراتور در ۸۵ کشور افزایش یافت.

با پیوستن این رنج جدید از اپراتورهای بین المللی به جدول کشورهای طرف قرارداد همراه اول با امکان شارژینگ آنلاین برای سیمکارت های اعتباری، مشترکان اعتباری همراه اول می توانند از سرویس رومینگ بین الملل در گستره وسیع تری از جهان بهره مند شوند.
مشترکان دائمی نیز بدون دغدغه از هزینه های علی الحساب، می توانند با استفاده از امکان شارژینگ آنلاین سامانه صورتحساب همراه اول، به راحتی از این شبکه ها بهره مند شوند.
گفتنی است، امکان استفاده از تلفن همراه برای ارسال یا دریافت صوت، دیتا و پیامک هنگام مسافرت به خارج از محدوده جغرافیایی تحت پوشش شبکه اپراتور کشور مبدا، با استفاده از شبکه های تلفن همراه کشور مقصد را سرویس رومینگ بین الملل می گویند.
مشترکان همراه اول می توانند قبل از سفرهای خارجی، با شماره گیری کد دستوری «ستاره ۱۰ ستاره ۲۹ مربع» از فعال بودن سرویس رومینگ خود اطمینان حاصل کنند.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه رومینگ همراه اول به نشانی  https://mci.ir/roaming  مراجعه کنند.
 
 
 
انتهای پیام///
منبع
پژواک
ارسال دیدگاه