کد خبر:270693
پ
سیاهکلی
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

اشتغالزایی در کشورمان با حمایت از دانش‌‌بنیان‌ها/ دانش‌‌بنیان‌ها قابلیت خلق ثروت در کشورمان را دارند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن اشاره به حمایت از دانش‌‌بنیان‌ها جهت افزایش اشتغالزایی در کشور تاکید کرد، دانش‌بنیان‌ها قابلیت خلق ثروت در کشورمان را دارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن اشاره به حمایت از دانش‌‌بنیان‌ها جهت افزایش اشتغالزایی در کشور تاکید کرد، دانش‌بنیان‌ها قابلیت خلق ثروت در کشورمان را دارند.

 

*** کمک دولت به دانش بنیان‌ها

 

به گزارش پژواک، لطف‌الله سیاهکلی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، اظهار داشت:

یکی از کارهای مهم در راه عدالت فهم و درک درست از همه موضوعات است. این در حالی است که جمهوری اسلامی در حوزه اقتصاد گام‌هایی را برداشته اما همچنان مشکلات زیادی به دلیل تحریم‌های ظالمانه دشمنان و همچنین مدیریت صحیح در داخل کشور داریم.

حوزه دانش‌بنیان یکی از حوزه‌هایی است که می‌توانیم به حل مسائل اقتصادی برای اجرای عدالت در کشور از آن استفاده کنیم و در آن مسیر گام برداریم؛ ما اگر با دانش روز و پیشرفته دنیا پیش برویم می‌توانیم سریع‌تر معضلات را حل کنیم.
جمهوری اسلامی در طول سال‌های اخیر بهره‌ خوبی از حوزه دانش‌بنیان که براساس علم روز دنیا و لبه دانش بوده است، گرفته و مجلس یازدهم در پایان سال گذشته قانون خوبی را برای دانش‌بنیان‌ها تصویب کرد؛ ما سعی کردیم مشکلات آنها را حل کنیم.
چرا که برخی از شرکت‌های دانش‌بنیان درگیر مجوز بودند و برخی دیگر برای تولید مشکلاتی را داشتند و حتی برخی از آنها مشکل عرضه تولید محصول اولی را داشتند که در این قانون کارهای خوبی برای آنها صورت گرفته است و امیدواریم که دولت و بخش‌های دیگر نظام حمایت‌های عملی از آنها داشته باشند.

 

*** خلق ثروت با دانش بنیان‌ها

 

به گزارش پژواک، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان، تصریح کرد:
خروجی دانشگاه‌ها مجموعه‌ای از جوانان دانشمند است که باید در شرکت‌های دانش‌بنیان مشغول به کار شوند.
آنها در حوزه تولید کالا و محصول باید به سمت مهارت‌آموزی گام بردارند که البته قانون فعلی کشورمان در موضوع دانش‌بنیان‌ها هم حمایت جدی از این افراد دارد.
شرایط کشور با تولیدات دانش‌بنیان‌ها بهتر از قبل شده است اما باید از دانش‌بنیان‌ها حمایت بیشتری کنیم تا آنها تقویت شوند تا در نهایت جهش لازم از سوی آنها صورت گیرد که اگر این موضوع عملیاتی شود اشتغالزایی بیشتری در کشورمان خواهیم داشت.
اگر دانش‌بنیان‌ها در کشورمان با جهش بیشتری به فعالیت بپردازند قطعاً موقعیت اجتماعی و اقتصادی کشور ارتقا پیدا کرده و جوانان بیشتری مشغول به کار خواهند شد و در آن صورت در زمینه خلق ثروت گام‌های بیشتری در کشورمان برداشته خواهد شد.
فارس

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه