کد خبر:273942
پ
اژه ای
رئیس قوه قضاییه در مجموعه گروه دارویی برکت:

استقلال و پیشرفت همه‌جانبه کشور بدون تولید علم و قدرت ممکن نیست

رئیس قوه قضاییه در بازدید از مجموعه گروه دارویی برکت تاکید کرد، استقلال و پیشرفت همه‌جانبه کشور بدون تولید علم و قدرت ممکن نیست.

رئیس قوه قضاییه در بازدید از مجموعه گروه دارویی برکت تاکید کرد، استقلال و پیشرفت همه‌جانبه کشور بدون تولید علم و قدرت ممکن نیست.

 

*** بازدید رئیس قوه قضائیه از مجموعه گروه دارویی برکت

 

به گزارش پژواک، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای صبح امروز چهارشنبه (۱۵ تیر) طی سخنانی در آیین افتتاح خط تولید واکسن و محصولات بیولوژیک و پپتیدی شرکت بیوسان فارمد گروه دارویی برکت ، ضمن تبریک ایام پر خیر و برکت ماه ذی‌الحجه اظهار کرد:

از تمام کسانی که برای پیشرفت و تعالی کشور و خدمت به مردم زحمت می‌کشند ، تقدیر دارم.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه‌های مختلف از جمله شهدای عرصه خدمت به مردم، بیان داشت:

استقلال و پیشرفت همه‌جانبه کشور بدون تولید علم و قدرت ممکن نیست؛ اگر امروز کشور ما توانسته دفع شر سلطه‌گران کند بواسطه تولید علم و قدرت جوانان و دانشمندان متدین و وظیفه‌شناس و دارای نبوغ ماست.

 

رئیس قوه قضاییه با اشاره به نقش بسزای ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در تولید علم و قدرت و ایجاد توانمندی برای کشور در حوزه‌های مختلف، گفت:

یکی از شاخصه‌ها و ویژگی‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) آن است که تلاش می‌کند در راستای توانمندسازی همه‌جانبه حرکت کند؛ ما مشاهده می‌کنیم حتی در مواردی که ستاد به فعالیت اقتصادی رو آورده این فعالیت را با محوریت توانمندسازی و محرومیت‌زدایی انجام داده است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه