کد خبر:266309
پ
دورمی
پژواک گزارش می‌دهد:

​دورمی یک دورهمی دوستانه و هیجان انگیز

سرویس وب کنفرانس دورمی برای برگزاری کنفرانس های مجازی، کلاس های آنلاین راه‌اندازی شد.

سرویس وب کنفرانس دورمی برای برگزاری کنفرانس های مجازی، کلاس های آنلاین راه‌اندازی شد.

 

*** دورمی و کاربردهای آن

 

به گزارش پژواک، دورمی یک سرویس برگزاری کنفرانس های مجازی، کلاس های آنلاین و غیره است که بدون نیاز به نصب اپلیکیشن و تنها با کلیک بر روی لینک دورمی می توان به آن دسترسی پیدا کرد.

وب کنفرانس یکی از نیازهای امروز در عصر تکنولوژی است که می تواند نیاز به حضور فیزیکی افراد را در جلسات، کلاس های آموزشی و حتی دید و بازدیدهای دوستانه و خانوادگی برای آن ها که عزیزان راه دور دارند را به حداقل برساند.
شیوع ویروس کرونا نیاز به کلاس های آنلاین را بیش از پیش آشکار کرد و دورمی این امکان را به شما می‌دهد که بدون نیاز به هیچگونه زیرساخت و امکانات ویژه ای به راحت ترین شکل ممکن کلاس‌های آنلاین خود را با بهترین کیفیت برگزار کنید.
برگزاری جلسات اداری به صورت آنلاین نیز کمترین مزیتی که برای شما دارد صرفه جویی در وقت و استفاده بهینه از زمان است.
برای برگزاری جلسات آنلاین هم با استفاده از دورمی دیگر نیاز به نصب هیچگونه اپلیکیشن خارجی و استفاده از پلتفرم های پیچیده نیست.
 
 

*** راهنمای استفاده از دورمی

 
 
به گزارش پژواک، این روزها در سرتاسر دنیا باب مهمانی و دورهمی‌های مجازی نیز باز شده است و اگر پیش از این برای تماس با دوستان و اقوام راه دور از قابلیت تماس های تصویری گروهی استفاده می شد، در حال حاضر برای ساده ترین دید و بازدیدها و احوالپرسی ها نیز نیاز به تماس های تصویری گروهی احساس می شود.
امروز شما این امکان را دارید که از طریق دورمی با دوستان و آشنایان خود در هر کجای دنیا که باشند دورهمی‌های هیجان‌انگیز برگزار کنید.
برای استفاده از امکانات ذکر شده، باید به لینک https://duremi.ir/”>https://duremi.ir/ رفته و نام جلسه یا کنفرانس مد نظر را برای مخاطبان خود ارسال کنید تا از قابلیت های وب کنفرانس دورمی بهره مند شوید.
 
تنها کاری که شما باید انجام دهید این است:
هنگام درخواست مرورگر برای اجازه دسترسی به میکروفون و دوربین، بر روی گزینه allow کلیک کنید.

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه