کد خبر:258654
پ
یوتیوب
پژواک گزارش می‌دهد:

یوتیوب ویژگی‌های جدیدی در اختیار کاربران قرار می‌دهد

یوتیوب اعلام کرد که ویژگی یوتیوب شورتز به‌زودی در آمریکا عرضه می‌شود، البته این ویژگی در هند ارائه شده است و روزانه ۳٫۵ میلیارد بازدید دارد.

یوتیوب اعلام کرد که ویژگی یوتی‍وب شورتز به‌زودی در آمریکا عرضه می‌شود، البته این ویژگی در هند ارائه شده است و روزانه ۳٫۵ میلیارد بازدید دارد.

 

*** ویژگی‌ ویدئو چپترز

 

به گزارش پژواک، یوتی‍وب به‌زودی یک سری ویژگی‌ جدید در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اولین تغییر، ویدئو چپترز نام دارد که به‌صورت خودکار به تمام ویدئوها اضافه می‌شود. با این ویژگی ویدئو به بخش‌های کوچک‌تری تبدیل شود تا کاربران بتوانند سریع‌تر به بخش مدنظر خود دسترسی پیدا کنند.

 

*** ویژگی‌ یوتیوب تی‌وی

 

به گزارش GSMArena، تغییر دیگر شامل طراحی مجدد اپلیکیشن پخش ویدئوی واقعیت مجازی یوتیوب می‌شود.

با این تغییرات می‌توان بهتر بخش‌های مختلف ویدئو را مشاهده کرد و قسمت جستجوی ویدئوها هم بهینه می‌شود.

با استقبال از یوتی‍وب تی‌وی، ‌ویژگی پخش زنده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. یوت‍یوب تی‌وی به ویژگی DVR مجهز می‌شود تا کاربران برنامه‌های دلخواه خود را به‌صورت نامحدود ضبط کنند.

 

یکی دیگر از تغییرات آتی به یوتی‍وب موزیک مربوط می‌شود و کاربران می‌توانند پلی‌لیست دلخواه خود را خلق کنند. همچنین یک سری ابزار هم به اپلیکیشن یوتی‍وب کیدز اضافه می‌شود تا والدین کنترل بیشتری روی این قسمت داشته باشند.

 

*** ویژگی‌ یوتیوب شورتز

 

به گزارش پژواک، از دیگر اقدامات یوتی‍وب، اعلام خبر گسترش یوتی‍وب شورتز است، پلتفرمی برای نمایش ویدئوهای کوتاه که در هند عرضه شده است و به ادعای یوتیوب، روزانه ۳٫۵ میلیارد بازدید دارد.

این پلتفرم که فعلا در مرحله آزمایشی است، در ماه مارس در اختیار کاربران آمریکایی هم قرار می‌گیرد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه