کد خبر:259870
پ
ویوو
پژواک گزارش می‌دهد:

رونمایی از ویوو IQOO Neo5 با پردازنده اسنپدراگن ۸۷۰

شرکت ویوو یک گوشی گیمینگ جدید با پردازنده اسنپدراگن ۸۷۰ معرفی کرده که ویوو IQOO Neo5 نام دارد.

شرکت ویوو یک گوشی گیمینگ جدید با پردازنده اسنپدراگن ۸۷۰ معرفی کرده که ویوو IQOO Neo5 نام دارد.

 

*** رونمایی از ویوو IQOO Neo5 

 

به گزارش پژواک، شرکت ویوو امروز از گوشی جدید گیمینگ خود با نام IQOO Neo5 رونمایی کرده که با پردازنده اسنپدراگن ۸۷۰ همراه است.

این گوشی درواقع اولین محصول وی‍وو است که با این پردازنده به بازار عرضه می‌شود.

از دیگر مشخصات هیجان‌انگیز IQOO Neo5 می‌توانیم به سرعت شارژ بسیار بالا، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و نرخ حساسیت به لمس ۱۰۰۰ هرتزی اشاره کنیم.

وی‍وو IQOO Neo5 از نمایشگر ۶٫۶۲ اینچی OLED استفاده می‌کند و رزولوشن آن نیز فول‌اچ‌دی پلاس است. همچنین این پنل جذاب توانسته گواهی پخش HDR10+ را هم دریافت کند و حداکثر روشنایی آن نیز به ۱۳۰۰ نیتس می‌رسد. در درون این گوشی و در کنار پردازانده اسنپدراگن ۸۷۰ نیز می‌توان ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم انتخاب کرد که به ترتیب صاحب ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 هم می‌شوید.

 

*** ویژگی‌های این گوشی

 

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های اینا گوشی گیمینگ، شارژر ۶۶ واتی آن است که برای شارژ باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری گوشی درون بسته‌بندی آن قرار گرفته است. همچنین این شارژر می‌تواند دستگاه‌های دیگر که از تکنولوژی USB PD برای شارژ استفاده می‌کنند را با با سرعت ۴۵ وات شارژ کند. برای مثال با این شارژر می‌توان تمامی مدل‌های مک بوک ایر کنونی اپل را شارژ کرد!

 

*** دوربین‌های گوشی ویوو IQOO Neo5 

 

به گزارش پژواک، دوربین‌های این گوشی اما به اندازه دیگر ویژگی‌هایش جذاب نیستند. ویوو IQOO Neo5 از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با لنزی با دیافراگم f/1.8 به عنوان دوربین اصلی استفاده می‌کند.

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنز الترا واید و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر هم در بخش پشتی این گوشی حاضر هستند.

دوربین سلفی گوشی هم سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی دارد که درون یک حفره در بالای نمایشگر قرار گرفته است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه