کد خبر:261362
پ
تلگرام
پژواک گزارش می‌دهد:

قابلیت تماس ویدیویی گروهی به تلگرام اضافه می‌شود

تماس ویدیویی گروهی ماه آینده به پیام‌رسان تلگرام اضافه می‌شود و این ویژگی شامل پشتیبانی برای کنفرانس ویدیویی تحت وب خواهد بود.

تماس ویدیویی گروهی ماه آینده به پیام‌رسان تلگرام اضافه می‌شود و این ویژگی شامل پشتیبانی برای کنفرانس ویدیویی تحت وب خواهد بود.

 

*** تماس ویدیویی گروهی به تلگرام اضافه می‌شود

 

به گزارش پژواک، تماس ویدیویی گروهی ماه آینده به پیام رسان تلگرام اضافه می‌شود و این ویژگی شامل پشتیبانی برای کنفرانس ویدیویی تحت وب خواهد بود.

 

موسس تل‍گرام این خبر را با ارسال یک پیام متنی در کانال رسمی تلگرام خود اعلام کرد و نوشت:

در ماه مه یک بعد ویدیویی به چت صوتی خود اضافه خواهیم کرد و تل‍گرام را به پلتفرم قدرتمندی برای تماس‌های ویدیویی گروهی تبدیل می‌کنیم.

 

*** تاکید اهمیت امنیت تماس ویدیویی گروهی

 

به گزارش پژواک، تلگرام اغلب به رقیبانش برای تاخیر در افزودن ویژگی‌های جدید طعنه می‌زند اما خود این پلتفرم پیام‌رسان در زمینه تماس‌های ویدیویی عقب‌تر از رقیبانش بوده و تنها امکان تماس ویدیویی دو نفره را در اوت سال ۲۰۲۰ اضافه کرد.

تل‍گرام در یک پست وبلاگ که در آوریل سال ۲۰۲۰ به مناسب رسیدن شمار کاربرانش به مرز ۴۰۰ میلیون نفر ارسال کرده بود، نوشته بود:

قرنطینه جهانی ضرورت وجود ابزار ارتباطی ویدیویی قابل اطمینان را بارز کرد و تماس‌های ویدیویی در سال ۲۰۲۰ را به ارسال پیام متنی در سال ۲۰۱۳ تشبیه کرده بود.

با این حال بر اهمیت امنیت تماس ویدیویی گروهی تاکید داشت و شاید دلیل تاخیر در عرضه این ویژگی هم همین مسئله باشد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه