کد خبر:260740
پ
انتخابات
پژواک گزارش می‌دهد:

واکنش هیات نظارت بر انتخابات به تبلیغات برخی کاندیداهای شورای شهر تهران در فضای مجازی

هیأت نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان تهران، تبلیغات زودهنگام برخی کاندیداها را رصد می‌کند.

هیأت نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان تهران، تبلیغات زودهنگام برخی کاندیداها را رصد می‌کند.

 

*** لزوم رعایت قانون در تبلیغات از سوی کاندیداها

 

به گزارش پژواک، رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان تهران با اشاره به لزوم رعایت قانون در تبلیغات از سوی نامزدهای ششمین دوره انت‍خابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان تهران، اظهار داشت:

بعضا مشاهده شده است که برخی داوطلبین و هواداران ایشان، در فضاهای مجازی به اشکال مختلف اعم از انفرادی و گروهی اقدام به تبلیغات زودهنگام کرده‌اند.

 

سیدمحمد آقا میری در ادامه، تصریح کرد:

هیأت نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان تهران، این تبلیغات زود هنگام را کاملاً رصد می‌کند و از آنجایی که تبلیغات زود هنگام به هر نحوی از انحاء تخلف است و جزء تخلفات انتخاباتی محسوب می‌شود، این مسئله می‌تواند در صلاحیت نامزدها تأثیرگذار باشد.

 

*** بررسی تبلیغات زودهنگام برخی کاندیداها

 

به گزارش پژواک، رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان تهران در پایان، بیان کرد:

وقتی فردی می‌خواهد به عنوان عضو شورای اسلامی شهر، در چارچوب قوانین و مقررات به مردم خدمت کند، ابتدا باید خودش، عامل به قانون باشد و عدم رعایت قوانین و مقررات انت‍خاباتی به منزله این است که داوطلب هیچگونه تقیدی به قانون ندارد.

بنابراین هیات نظارت بر انتخابات بدون توجه به گرایش‌های سیاسی افراد و گروه‌ها، قطعا این موضوع را مورد توجه قرار خواهد داد و صلاحیت این افراد را با دقت بیشتری بررسی خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه