کد خبر:259615
پ
هواوی
پژواک گزارش می‌دهد:

هواوی میت ۴۰ ای با پردازنده‌ی کایرین ۹۹۰ ای رونمایی شد

هواوی از گوشی Mate 40E 5G با تراشه‌ی Kirin 990E و صفحه نمایش منحنی ۹۰ هرتزی در کنار میت ۴۰ پورشه دیزاین رونمایی کرد.

هواوی از گوشی Mate 40E 5G با تراشه‌ی Kirin 990E و صفحه نمایش منحنی ۹۰ هرتزی در کنار میت ۴۰ پورشه دیزاین رونمایی کرد.

 

*** رونمایی از هواوی میت ۴۰ ای

 

به گزارش پژواک، سری هواوی میت ۴۰ شامل چهار تلفن هوشمند میت ۴۰، میت ۴۰ پرو، میت ۴۰ پرو پلاس و میت ۴۰ RS Porsche Design است.

امروز اما عضوی جدید به این خانواده اضافه شد که Mate 40E 5G نام دارد.

گوشی جدید هواوی یعنی میت ۴۰ ای دارای صفحه نمایش OLED منحنی ۶.۵ اینچی است که از وضوح فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد و همچنین نرخ نوسازی این نمایشگر ۹۰ هرتز است.

قابل ذکر است این صفحه نمایش از نرخ لمس ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و در بالای این نمایشگر حفره‌ای برای دوربین سلفی تعبیه شده است که دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

برای امنیت بیشتر این گوشی هوشمند در زیر نمایشگر نیز یک حسگر اثر انگشت جای گذاری شده است.

 

*** دوربین هواوی میت ۴۰ ای

 

از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به دوربین چهارگانه اشاره کرد که در پشت گوشی و به شکل دایره‌ای قرار گرفته‌اند.

دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با بزرگنمایی ۳ برابری اپتیکال در کنار آن قرار دارد. این دو را یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض و یک واحد ماکرو برای عکاسی از سوژه‌های نزدیک تا ۲.۵ سانتی‌متر همراهی می‌کنند.

دوربین این گوشی از فوکوس لیزری استفاده می‌کند. همچنین به دلیل همکاری هواوی با برند معروف لایکا، می‌توان نام این برند مشهور آلمانی را در مرکز دایره‌‌ی دوربین میت ۴۰ ای مشاهده کرد.

 

*** حافظه داخلی گوشی

 

قلب تپنده این گوشی را پردازنده‌ی کایرین ۹۹۰E بر عهده دارد و در کنار آن رم ۸ گیگابایتی قرار دارد. هواوی Mate 40E با رابط کاربری EMUI 11 که مبتنی بر اندروید ۱۰ است همراه است که در مقایسه با سایر گوشی‌های جدید که همگی از اندروید ۱۱ بهره می‌برند، اندروید قدیمی‌تری دارد. حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این گوشی نیز ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت است.

منبع انرژی میت ۴۰ ای یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند و از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

این تلفن هوشمند همچنین از شارژ بی‌سیم ۴۰ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس نیز پشتیبانی می‌کند که البته هواوی از سرعت شارژ معکوس حرفی به میان نیاورده است.

 

*** از دیگر موارد برجسته‌ی هواوی Mate 40E 5G

 

به گزارش پژواک، از دیگر موارد برجسته‌ی هواوی Mate 40E 5G می‌توان به گواهی‌نامه‌ی IP53، پشتیبانی از ۵G، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، NFC، وای فای ۶ پلاس، GPS دوبانده و بلندگوهای استریو اشاره کرد.

هواوی میت ۴۰ ای در سه رنگ و از ۲۸ اسفند ماه در چین عرضه می‌شود. نسخه‌ی ۸ با حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۷۰۵ دلار و مدل ۸/۲۵۶ نیز با قیمت ۷۸۵ دلار در دسترس قرار دارد.

در کنار Mate 40E 5G، هواوی از نسخه جدیدی از RS Porsche Design Edition نیز رونمایی کرده که رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی دارد.

به جز این دو مورد، این گوشی تفاوت دیگری با مدل قبلی پورش دیزاین میت ۴۰ ندارد. قیمت این محصول هم ۱۶۹۰ دلار تعیین شده و از تاریخ ۲۸ اسفند ماه در چین قابل خریداری است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه