کد خبر:258809
پ
همراه اول
مدیرکل ارتباطات همراه اول در جدیدترین توییت خود خبر داد

همراه اول بیش از دو برابر اپراتورهای دیگر روستاهای کشور را تحت پوشش شبکه خود قرار داده است/احداث ۵۰۲ سایت توسط همراه اول در سیستان‌وبلوچستان

مدیرکل ارتباطات همراه اول در جدیدترین توییت خود به نقل از جدیدترین گزارش دوره‌ای رگولاتوری، از تحت پوشش شبکه همراه قرار دادن روستاهای کشور توسط اپراتور متبوعش، دوبرابر اپراتورهای دیگر، خبر داد.

مدیرکل ارتباطات همراه اول در جدیدترین توییت خود به نقل از جدیدترین گزارش دوره‌ای رگولاتوری، از تحت پوشش شبکه همراه قرار دادن روستاهای کشور توسط اپراتور متبوعش، دوبرابر اپراتورهای دیگر، خبر داد.

 

*** پوشش ارتباطی توسط همراه اول

 

به گزارش پژواک، سید یاسر رایگانی در توییتی نوشت:

وزیر ارتباطات در زاهدان اعلام کرد که همراه اول ۵٠٢ سایت با اعتباری بالغ بر ٧۵٣ میلیارد تومان در سیستان‌وبلوچستان احداث می‌کند.
جدیدترین گزارش دوره‌ای رگولاتوری نشان می دهد ‎همراه اول بیش از دو برابر اپراتورهای دیگر روستاهای کشور را تحت پوشش شبکه خود قرار داده است.

 

 

*** راه اندازی ۵۰۲ سایت توسط همراه اول

 

محمدجواد آذری جهرمی پیش از این عدم آمادگی زیرساخت های اساسی در استان را دلیل عقب ماندگی در اتصال ۱۲۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان عنوان کرد و گفت:

بر اساس برنامه ریزی انجام شده در چند روز گذشته، همراه اول ۵۰۲ سایت با اعتباری بالغ بر ۷۵۳ ، ایرانسل ۱۴۳ سایت با اعتباری معادل ۲۱۴ میلیارد راه اندازی می کنند و مخابرات نیز دو پروژه را با مبلغ ۱۷۰ میلیارد تومان در دست اجرا دارد که تمامی اعتبارات این پروژه ها از طرف وزارت ارتباطات پرداخت می شود.

 

*** پوشش ارتباطی جاده‌ای

 

به گزارش پژواک، وزیر ارتباطات در پایان درباره پوشش جاده ای استان سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به نگاه ترانزیتی به محورهای این استان، افزود:

تاکنون ۳۵۰ کیلومتر از جاده های این استان پوشش داده شده اما ۸۷۰ کیلومتر از مسیرهای اصلی و فرعی استان پوشش جاده ای ندارد و با برنامه ای که طراحی شده هدف ما این است که هیچ جاده ای در این استان بیشتر از ۵ کیلومتر نباید قطعی داشته باشد و تا پایان اردیبهشت ماه نیز انجام می شود.

۵۷۰ کیلومتر از ۸۷۰ کیلومتر در این مرحله با ۳۸ سایت پوشش داده می شود که ۲۳ سایت را همراه اول و ۱۵ سایت نیز ایرانسل راه اندازی می کند که در این پروژه ادارات برق و استانداری باید همکاری لازم را داشته باشند.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه