کد خبر:258945
پ
همراه اول
پژواک گزارش می‌دهد:

همراه اول باز هم رتبه نخست را در رشد سهم بازار بدست آورد

مدیرکل ارتباطات همراه اول از موفقیت مجدد شرکت متبوعش در کسب رتبه نخست رشد سهم بازار بر اساس آخرین رتبه‌بندی اپراتورهای تلفن‌همراه خبر داد.

مدیرکل ارتباطات همراه اول از موفقیت مجدد شرکت متبوعش در کسب رتبه نخست رشد سهم بازار بر اساس آخرین رتبه‌بندی اپراتورهای تلفن‌همراه خبر داد.

 

*** همراه اول اپراتور پرچمدار نیمه نخست سال ۹۹

 

به گزارش پژواک، یاسر رایگانی در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری با اشاره به جدیدترین آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اظهار داشت: بیشترین رشد سهم بازار اپراتورهای تلفن‌همراه تا پایان شهریورماه سالجاری نسبت به خردادماه، با ٠.١٨ درصد رشد متعلق به همراه‌اول و بعد از آن ایرانسل با رشد ٠.٠۶ درصدی بوده است؛ رایتل نیز با ریزش ٠.٢۴ درصدی مواجه شده است.

 

وی در ادامه تصریح کرد:
با مقایسه آمار ۶ ماهه و ٣ ماهه سال‌جاری مشخص می‌شود که همراه اول هم در سه‌ماهه اول و هم در سه‌ماهه دوم سال جاری با رشد سهم بازار مواجه بوده است.

 

مدیرکل ارتباطات همراه اول در پایان خاطرنشان کرد:
بنابراین گزارش رگولاتور ارتباطی به وضوح مشخص می‌کند که «اپراتور پرچم‌دار» در نیمه نخست سال ٩٩ همچون سال ٩٨ «همراه اول» بوده است.

 

*** ایرانسل؛ رشد همراه با ریزش

 

به گزارش پژواک، با توجه به جدیدترین آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایرانسل نیز با وجود اینکه در سه ماهه دوم توانسته نسبت به سه ماهه اول رشد سهم بازار داشته باشد اما همچنان به نسبت سال گذشته با ریزش مشترک مواجه بوده است.

 

وضع کلی روند حرکتی سه اپراتور اصلی تلفن همراه کشور در کسب سهم بازار را می‌توان در نمودار زیر مشاهده نمود:

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه