کد خبر:263319
پ
فناوری نانو
بر اساس اعلام ستاد توسعه فناوری نانو:

آخرین مهلت ثبت نام در پنجمین همایش ملی علوم و فناوری نانو

بر اساس اعلام ستاد توسعه فناوری نانو، ۳۱ خردادماه آخرین مهلت ثبت نام در پنجمین همایش ملی علوم و فناوری نانو در دانشگاه صنعتی امیر کبیر است.

بر اساس اعلام ستاد توسعه فناوری نانو، ۳۱ خردادماه آخرین مهلت ثبت نام در پنجمین همایش ملی علوم و فناوری نانو در دانشگاه صنعتی امیر کبیر است.

 

*** برگزاری پنجمین همایش ملی در دانشگاه صنعتی امیر کبیر

 

به گزارش پژواک، بر اساس اعلام ستاد توسعه فناوری نانو، ۳۱ خردادماه آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات پنجمین همایش ملی و کارگاه‌های تخصصی علوم و فناوری نانو است که به صورت مجازی، به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به نمایندگی از انجمن نانوفناوری ایران برگزار می شود.

 انجمن نانو فناوری ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین متولیان امر ترویج نانوفناوری در کشور و یکی از پویاترین انجمن های علمی در راستای دستیابی به اهداف عالی مصوب خود در زمینه اعتلای این شاخه نوین علمی در کشور، سلسله همایش های ملی و کارگاه های آموزشی علوم و فناوری نانو موسوم به NCWNN را برگزار کرده است.

 

*** برگزاری همایش ملی علوم و فناوری نانو در روزهای ششم تا نهم شهریورماه 

 

پنجمین دوره این همایش به دلیل شیوع کووید-۱۹ در روزهای ششم تا نهم شهریور ماه ۱۴۰۰ توسط انجمن نانو فناوری ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر به صورت مجازی برگزار می شود.

محورهای این دوره از همایش عبارتند از:

نانومواد/نانوساختارها/سنتز و کاربرد، نانوفناوری/انرژی و محیط زیست، نانوفناوری/ پزشکی و داروسازی، محاسبات و مدل سازی در مقیاس نانو ، نانوفناوری/تجاری سازی/اقتصاد و بازار.

 

*** شرکت در سخنرانی‌ها همراه با اعطای گواهی 

 

به گزارش پژواک، آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات و آخرین مهلت ارسال پوستر و ارائه نهایی ۳۱ خردادماه در نظر گرفته شده و علاقه مندان باید به وب سایت این همایش به آدرس http://ins-conf.ir مراجعه کنند.

مقالات برگزیده در دو مجله دنیای نانو و نانو مقیاس به چاپ خواهد رسید،همایش دارای نمایه ISC است، شرکت در سخنرانی‌ها، همراه با اعطای گواهی حضور خواهد بود.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه