کد خبر:260310
پ
گوشی اوپو
پژواک گزارش می‌دهد:

معرفی گوشی هوشمند اوپو Reno 5 Z 5G

گوشی هوشمند اوپو Reno 5 Z 5G با نمایشگر ۶٫۴۳ اینچی AMOLED رونمایی شد.

گوشی هوشمند اوپو Reno 5 Z 5G با نمایشگر ۶٫۴۳ اینچی AMOLED رونمایی شد.

 

*** قابلیت‌های گوشی هوشمند اوپو Reno 5 Z 5G

 

به گزارش پژواک، شرکت اوپو عضوی جدید را به خانواده Reno5 اضافه کرد که این محصول با نام رنو ۵ Z 5G شناخته می‌شود که از جمله مشخصات آن می‌توان به پردازنده دیمنسیتی ۸۰۰U، هشت گیگابایت رم، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رابط کاربری ColorOS 11.1 که بر پایه اندروید ۱۱ طراحی و توسعه یافته، اشاره کرد.

صفحه نمایش ۶٫۴۳ اینچی آمولد این محصول با رزولوشن فول اچ دی پلاس همراه است و اسکنر اثر انگشت نیز درون آن تعبیه شده است و در قسمت بالایی و گوشه چپ، شاهد حفره‌ای دایره‌ای شکل برای قرارگیری دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستیم.

در پشت بدنه، شاهد دوربین چهارگانه هستیم که از ترکیب لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ماژول ۲ مگاپیکسلی مونوکروم تشکیل شده است.

از جمله قابلیت‌های دوربین رنو ۵ Z 5G می‌توان به Ultra Night Video، HDR Video، Dual-View Video، Focus Lock، Dynamic Bokeh و Ai Scene Enhancements 2.0 اشاره کرد.

 

*** قیمت گوشی اوپو Reno 5 Z 5G

 

اوپو

 

به گزارش پژواک، مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری ۴۳۱۰ میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از طریق درگاه USB-C و با شارژر سریع ۳۰ واتی شارژ می‌شود.

گوشی هوشمند رنو ۵ Z 5G همچنین از تکنولوژی‌های NFC، ۵G و جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون نیز بهره می‌برد.

کلیه مشخصات سخت‌افزاری یاد شده ممکن است به نظر شما آشنا بیاید، چراکه این محصول، مدل ریبرند شده F10 Pro+ 5G است که از سرعت شارژ پایین‌تری بهره می‌بُرد.

همچنین رنگ سیاه این محصول نیز با همان نام سابق، یعنی Fluid Black همراه است و نام رنگ دیگر رنو ۵ Z 5G با عنوان Cosmo Blue شناخته می‌شود و رنگ Space Silver نیز برای این محصول در نظر گرفته نشده است.

گوشی هوشمند اوپو Reno 5 Z 5G در کشور سنگاپور و از طریق فروشگاه Lazada و Shopee با قیمت ۵۲۹ SGD معادل ۳۹۵ دلار یا ۳۳۰ یورو و در امارات متحده عربی، با قیمت ۱۴۹۹ AED معادل ۴۱۰ دلار یا ۳۴۵ یورو به فروش می‌رسد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه