کد خبر:260121
پ
هواوی
پژواک گزارش می‌دهد:

معرفی هواوی بند ۶ به صورت رسمی

هواوی از جدیدترین دستبند سلامتی خود با نام هواوی بند ۶ رونمایی کرد.

هواوی از جدیدترین دستبند سلامتی خود با نام هواوی بند ۶ رونمایی کرد.

 

*** رونمایی از هواوی بند ۶ 

 

به گزارش پژواک، از زمان معرفی ه‍واوی بند ۴ در سال ۲۰۱۹ دو سال می‌گذرد و هواوی بالاخره تصمیم گرفت تا دستبند سلامتی خود را بروز کند.

این شرکت تصمیم گرفته از عدد ۵ عبور کند و نسل جدید را هواوی بند ۶ بنامد، البته شاید هم یکی از دلایل این تصمیم رونمایی از شیائومی می بند ۶ است که به تازگی معرفی شده است.

این ساعت هوشمند یا دستبند سلامتی، از یک نمایشگر ۱.۴۷ اینچی AMOLED با وضوح ۱۹۴ در ۳۶۸ پیکسل بهره می‌برد در حالی که در نسل قبلی شاهد یک نمایشگر LCD به اندازه ۰/۹۶ اینچ بودیم.

در طراحی جدید حاشیه‌های صفحه نمایش بسیار کم شده و نسبت حاشیه به بدنه به ۶۴ درصد رسیده است.

اگرچه بر خلاف شیائومی، ه‍واوی به جای شکل قرص مانند دنبال بهره جستن از شکل مستطیلی سنتی است.

ابعاد بدنه آن معادل ۴۳ در ۲۵.۴ در ۱۰.۹۹ میلی‌متر است و از یک دکمه جانبی ناوبری هم برخوردار است.

 

*** ویژگی‌های دستبد هواوی

 

همچنین هواوی بند ۶ در مقابل گرد و غبار و قطرات آب مقاوم است.

عمر باتری آن با هربار شارژ تا ۱۴ روز اعلام شده و هواوی اعلام کرده در صورت استفاده سنگین تا ۱۰ روز دوام می‌آورد.

پس از خالی شدن ظرفیت باتری می‌توان به کمک شارژرهای مغناطیسی، این گجت را شارژ کرد و فقط با ۵ دقیقه شارژ، دو روز شارژدهی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

از نظر سنسورها، هواوی بند ۶ امکان نظارت مستمر بر اکسیژن خون را ارائه می‌دهد که نکته‌ای قابل توجه برای این دستبند محسوب می‌شود.

همچنین نظارت بر ضربان قلب را با TruSeen 4.0 فراهم می‌کند و TruSleep 2.0 هم به پایش خواب کاربر می‌پردازد. یکی دیگر از نرم‌افزارهای این دستبند TruRelax 2.0 است که روی فشار تمرکز دارد. همچنین سلامت قلب و پایش خواب را برای ریسک تنفسی در خواب پیگیری می‌کند.

 

 

هواوی

 

*** قیمت دستبد هواوی

 

به گزارش پژواک، از سایر ویژگی‌های این دستبند می‌توان به وجود NFC برای پرداخت‌های موبایلی و نمایش اعلان‌ها از جمله اعلان‌های مربوط به پیامک و تماس اشاره کرد.

همچنین کاربران می‌توانند از این ساعت هوشمند به عنوان یک شاتر برای دوربین استفاده کنند و یا موسیقی در حال پخش با گوشی را با کمک این گجت کنترل کنند.

این دستبند سلامتی از اندروید ۶ و iOS 9.0 به بالا پشتیبانی می‌کند و از بلوتوث ۵ هم برای اتصال به گوشی کاربر استفاده می‌کند.

قابل ذکر است قمیت این دستبند چیزی در حدود ۵۳ دلار تعیین شده است. 

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه