کد خبر:266328
پ
پهپاد

لوگان سیتی استرلیا رکورددار بیشترین تحویل سفارش با پهپاد می‌شود

شرکت وینگ در لوگان سیتی استرلیا، ارائه دهنده خدمات تحویل سفارش از طریق پهپاد، طی یک هفته با تحویل بیش از ۱۰۰ هزار سفارش با استفاده از پهپاد به مشتریان خود، رکورد جدیدی را به نام خود ثبت می‌کند.

شرکت وینگ در لوگان سیتی استرلیا، ارائه دهنده خدمات تحویل سفارش از طریق پهپاد، طی یک هفته با تحویل بیش از ۱۰۰ هزار سفارش با استفاده از پهپاد به مشتریان خود، رکورد جدیدی را به نام خود ثبت می‌کند.

 

*** لوگان سیتی استرلیا، رکورددار بیشترین تحویل سفارش با پهپاد 

 

به گزارش پژواک، کاربران در لوگان سیتی می‌توانند با استفاده از سرویس تحویل سفارش با پهپاد بسیاری از اجناس مورد نظرشان را با گوشی سفارش داده و به سرعت و از طریق پهپاد، سفارش‌ها را جلوی درب منزل تحویل بگیرند.

وینگ، صاحب شرکت آلفا و متخصص در زمینه تحویل اجناس با پهپاد سرویسی برای تحویل اجناس با پهپاد در بخش‌هایی از آمریکا، استرالیا و فنلاند از جمله لوگان سیتی استرلیا راه‌اندازی کرده است. مردم ساکنان این مناطق می‌توانند خواربار و مواد اجناس را با استفاده از گوشی‌های هوشمند خود سفارش دهند و چند دقیقه بعد آن‌ها از طریق پهپاد که در حیاط آن‌ها فرود می‌آیند، تحویل بگیرند.
وینگ مدعی است در این هفته قصد دارد تعداد تحویل محلومه‌ها در شهر لوگان سیتی در پایتخت استرالیا را به صد هزار سفارش برساند که بیش از نیمی از تعداد تحویل اجناس تا سپتامبر ۲۰۱۹ است و درصورتی‌که چنین هدفی محقق شود. شهر لوگان پایتخت تحویل اجناس با پهپاد در جهان می‌شود.
 
 

*** پهپاد تح.یل دهنده اجناس

 
 
به گزارش پژواک، طبق گفته وینگ ساکنان این شهر در هفته اول در حدود ۴۵۰۰ سفارش ثبت کرده‌اند و هر یک از آن‌ها در سساعاتی  که سرویس ارائه می‌شود به‌طور متوسط هر ۳۰ ثانیه یک‌بار یک بسته را دریافت می‌کند؛ بنابراین ساکنان لوگان سیتی به‌راحتی می‌توانند هر آنچه را که نیاز دارند، سفارش دهند و از طریق این سرویس دریافت کنند. ر
وش کار این سرویس به این صورت است که پس از ثبت سفارش توسط مشتری با گوشی، بهترین مسیر هوایی و نزدیک‌ترین انباری که اجناس می‌توانند از محل آن برای مشتری ارسال شوند، شناسایی شده و پس از متصل کردن محموله موردنظر به پهپاد، دستگاه به‌صورت خودکار به مقصد موردنظر حرکت کند و در حیات مشتری فرود می‌آید.
طبق آمار ارائه‌شده از سوی وینگ، در سال گذشته بیش از ۱۰هزار فنجان نحوه تهیه‌شده توسط باریستاها برای صبحانه، ۱۷۰۰ بسته میان‌وعده برای کودکان دبستانی که توسط خانواده‌های آن‌ها سفارش داده شده است و بیش از ۱۲۰۰ پرس کیک داغ (مرغ بریانی استرالیایی) برای شام  از طریق این سرویس به ساکنان شهر تحویل داده شده است.
البته راه‌اندازی این سرویس با مشکلاتی نیز مواجه شده است. برخی از ساکنان لوگان سیتی در مورد صدای زیاد پهپادها شکایت کردند و خواستار طراحی پهپادهای کم‌صداتری شده‌اند. در ضمن قانون‌گذاران محلی در مورد پرواز پهپادها برفراز مناطق مسکونی نیز هشدار داده‌اند؛ اما وینک مدعی است پرواز پهپادها در این مناطق مشکل ایجاد نمی‌کند.

دیجیاتو

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه