کد خبر:266847
پ
زارع پور
وزیر ارتباطات:

لزوم استفاده از فناوری برای افزایش بهره‌وری و ایجاد شفافیت/ فسادستیزی باید سرلوحه کارها باشد

وزیر ارتباطات بر لزوم استفاده از فناوری برای افزایش بهره‌وری و ایجاد شفافیت تاکید کرد.

وزیر ارتباطات بر لزوم استفاده از فناوری برای افزایش بهره‌وری و ایجاد شفافیت تاکید کرد.

 

*** فسادستیزی باید سرلوحه کارها باشد

 

به گزارش پژواک، عیسی زارع‌ پور در مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات، اظهار داشت:

معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع، حوزه پر چالشی است و مدیریت در این حوزه نیازمند توانمندی ویژه‌ای است تا بتواند وزارتخانه را باوجود محدودیت‌هایی چون نیروی انسانی و منابع مالی به سمت دستیابی به اهداف هدایت کند.
 
وی با اشاره به توقعات و انتظارات از معاونت جدید توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات، گفت:
یکی از مهم‌ترین انتظارات ما فسادستیزی است که باید سرلوحه کارها باشد هرچند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از گذشته در این موضوع سربلند بوده است، با این‌حال این روند باید ادامه داشته باشد چراکه این مسئله خط قرمز ما است.
 
زارع‌پور با تأکید بر ضرورت بازسازی منابع انسانی در ستاد وزارت ارتباطات، بیان داشت:
ساختار وزارت ارتباطات باید تخصصی‌تر و با حضور نیروهای نخبه، تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها در سطح کلان از پشتوانه کارشناسی برخوردار شود.
 
 

*** لزوم استفاده از فناوری برای افزایش بهره‌وری و ایجاد شفافیت

 
 
به گزارش پژواک، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان بر حل مشکلات نیروی انسانی ستاد و توابع وزارتخانه و ارتقا سطح معیشت کارکنان تاکید کرد و افزود:
یکی از انتظارات مهم از معاون جدید توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع استفاده مؤثر از فناوری در همه بخش‌های وزارت ارتباطات به‌منظور روان‌تر کردن فرآیندها، افزایش بهره‌وری، ایجاد شفافیت و قرار دادن همه تصمیمات در اتاق شیشه‌ای است.
 
 
 
انتهای پیام///
منبع
پژواک
ارسال دیدگاه