کد خبر:261058
پ
اینستاگرام
پژواک گزارش می‌دهد:

عرضه ابزار جدیدی برای فیلتر کردن دایرکت‌های ناخواسته اینستاگرام

اینستاگرام به تازگی ابزار جدیدی برای فیلتر کردن پیام‌های دایرکت عرضه کرده که بیشتر برای سلبریتی‌ها و افرادی که پیام‌های زیادی دریافت می‌کنند، کاربرد دارد.

اینستاگرام به تازگی ابزار جدیدی برای فیلتر کردن پیام‌های دایرکت عرضه کرده که بیشتر برای سلبریتی‌ها و افرادی که پیام‌های زیادی دریافت می‌کنند، کاربرد دارد.

 

*** عرضه ابزار جدید اینستاگرام

 

به گزارش پژواک، اینستاگرام ابزار جدیدی را عرضه کرده که به کاربران امکان می‌دهد درخواست‌های پیام دایرکت، عبارات و ایموجی‌های حاوی کلمات توهین‌آمیز را فیلتر کنند.

این ابزار برای افراد مشهور و شخصیت‌های عمومی است که تعداد زیادی میسج دایرکت دریافت می‌کنند کاربرد دارد و می‌توانند پیام‌های ناخواسته و توهین‌آمیز را فیلتر کنند.

این بروزرسانی براساس فعالیت اینستاگرام برای مبارزه با نفرت‌پراکنی در این پلتفرم است.

در ماه فوریه، این شرکت گفت که غیر فعال کردن حساب کاربری که چندین پیام آزاردهنده ارسال کرده است را آغاز خواهد کرد.

در سال ۲۰۱۸، فیسبوک، فیلتر کردن نظرات توهین‌آمیز را گسترش داد و سعی در گسترش آن داشت تا به طور خودکار نظراتی را که به ظاهر یا شخصیت شخصی حمله می‌کنند، مسدود کند.

 

*** فیلتر کردن دایرکت‌های ناخواسته اینستاگرام

 

فیلتر درخواست پیام را می‌توان در بخش جدیدی در اپلیکیشن اینستاگرام با نام hidden words پیدا کرد که می‌توان آن را خاموش یا روشن کرد.

پیام‌های دایرکت موجود در این پوشه پنهان است و به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به خواندن پیام‌ها آن‌ها را مشاهده کنند و برای خواندن، پاک کردن و یا گزارش دادن باید آن را باز کنند و سپس عملیات مورد نظر خود را انجام دهند.

این شرکت می‌گوید که با سازمان‌های پیشگیرانه و ضد تبعیض و مبارزه با زورگویی همکاری کرده تا فهرستی از پیش تعیین شده از عبارات توهین‌آمیز تهیه کند.

همچنین کاربران می‌توانند فهرست خود را براساس آنچه نمی‌خواهند ببیند، سفارشی‌سازی کنند.

اینستاگرام گفته این ویژگی جدید در هفته‌های آینده در چندین کشور ارائه خواهد شد.

البته هیچ خبری مبنی بر اینکه در کدام کشورها عرضه خواهد شد اعلام نکرده است.

این قابلیت به مرور زمان در بیشتر کشورها ارائه خواهد شد و احتمالا بعد از چندماه تمام کشورها بتوانند از این ویژگی بهره ببرند.

 

*** عرضه این ویژگی در تمام جهان

 

به گزارش پژواک، به عنوان بخشی از اطلاعیه امروز، اینستاگرام اعلام کرده در حال استفاده از ابزاری است که به مردم امکان می‌دهد بتوانند حساب‌های کاربری که باعث آزار و اذیت می‌شوند را فیلتر کنند.

اکنون هنگامی که یک کاربر شخصی را مسدود می‌کند، هر زمان که شخص حساب کاربری جدیدی ایجاد کند، آن هم مسدود خواهد شد.

اینستاگرام اعلام نکرده که چگونه این کار را انجام می‌دهد و فقط اعلام کرده که می‌تواند با استفاده از سیگنال‌هایی حساب‌های جدید شخص را نیز مسدود کند.

این ویژگی احتمالا تا ماه آینده در تمام جهان عرضه می‌شود.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه