کد خبر:260873
پ
شهردار منطقه ۲۰ تهران
شهردار منطقه ۲۰ تهران»

طرح‌های توسعه محلی شهرری در ۹۰ عنوان طراحی شده‌ است

شهردار منطقه ۲۰ تهران معتقد است، طرح‌های توسعه محلی شهرری در ۹۰ عنوان طراحی شده‌ است

شهردار منطقه ۲۰ تهران معتقد است، طرح‌های توسعه محلی شهرری در ۹۰ عنوان طراحی شده‌ است

 

*** اجرای عملیات احداث مسیر دسترسی ویژه

 

به گزارش پژواک، فرهاد افشار در بازدید از مراحل تکمیل طرح‌های شاخص و توسعه محلی شهرداری منطقه ۲۰ شهرداری تهران – شهرری با اشاره به اجرای عملیات احداث مسیر دسترسی ویژه به بقعه بی بی شهربانو، اظهار داشت:

این پروژه‌ها در لایحه بودجه شهرداری تهران تصویب شده است و به زودی وارد فاز اجرایی می‌شود.

به منظور تسهیل دسترسی و تردد شهروندان به بقعه بی بی شهربانو به عنوان یکی از بناهای تاریخی و گردشگری مهم شهرری و استان تهران، عملیات عمرانی این مسیر به طول ۶۵۰ متر با اجرای زیرسازی و آسفالت و عملیات پیاده روسازی به مساحت سه هزار و ۳۰۰مترمربع در حال احداث است.

 

*** پروژه‌های مورد بازدید 

 

وی اجرای طرح آبنما در پیاده راه ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، مراحل تکمیل بوستان دوستدار کودک در انتهای بلوار اصلی سیزده آبان در زمینی به وسعت سه و نیم هکتار و احداث باغ راه در انتهای شهرک معراج در محله سیزده آبان را از دیگر پروژه‌های مورد بازدید عنوان کرد.

 

*** پروژه‌های توسعه محلی منطقه

 

شهردار منطقه ۲۰ تهران با بیان اینکه رویکرد مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های توسعه محلی رفع نیازهای واقعی و ضروری شهروندان است، معبرسازی، بهسازی معابر، مناسب سازی پیاده‌روها، پاتوق محله، بازپیرائی و تجهیز بوستان‌ها، نصب کفپوش و خرید وسایل بازی کودکان در بوستان‌ها، مرمت سرویس‌های بهداشتی، آرام سازی ترافیکی، رنگ آمیزی و نقاشی دیواری را از جمله پروژه‌های توسعه محلی این منطقه عنوان کرد.

 

افشار در ادامه، افزود:

بر اساس برنامه توسعه پنجساله ساله سوم مدیریت شهری مبنی بر اجرای پروژه‌های مینیاتوری و افزایش رضایتمندی شهروندان، پروژه‌های پیشنهادی توسعه محلی اجرایی در سال ۱۴۰۰ و بودجه مورد نیاز، با توجه به نیازسنجی محلات و همچنین مطالبات شهروندان در حوزه‌های مختلف بررسی شده است.

 

*** اجرایی ۷۶ پروژه توسعه محلی در منطقه

 

به گزارش پژواک، شهردار منطقه ۲۰ تهران در پایان پیرامون اینکه در سال ۹۹، ۷۶ پروژه توسعه محلی در این منطقه اجرایی شد که از این تعداد ۵۱ پروژه به اتمام رسید و تکمیل مابقی آنها با جدیت در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد:

به منظور بررسی روند اجرایی پروژه‌های شاخص و توسعه محلی فرهاد افشار شهردار منطقه به همراه معاونان اجرایی از پروژه‌های پیاده راه بی بی شهربانو، میدان گاه جدید ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، بوستان دوستدار کودک و چند پروژه توسعه محلی بازدید کردند.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه