کد خبر:258550
پ
فناوری
پژواک گزارش می‌دهد:

رویداد ارائه نیازمندی‌های فناورانه صنعت لوازم خانگی برگزار می‌شود

رویداد ارائه نیازمندی‌های فناورانه صنعت لوازم خانگی با حمایت معاونت علمی و فناوری و مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان ۳ و ۴ اسفندماه برگزار می‌شود.

رویداد ارائه نیازمندی‌های فناورانه صنعت لوازم خانگی با حمایت معاونت علمی و فناوری و مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان ۳ و ۴ اسفندماه برگزار می‌شود.

*** برگزاری رویداد ارائه نیازمندی‌های فناورانه صنعت لوازم خانگی

به گزارش پژواک، رویداد ارائه نیازمندی‌های فناورانه صنعت لوازم خانگی با حمایت معاونت علمی و فناوری و مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان ۳ و ۴ اسفندماه برگزار می‌شود.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری باتوجه به لزوم توسعه زنجیره‌های ارزش و با هدف شبکه‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع راهبردی کشور در نظر دارد سلسله رویدادهای ارتقا تاب‌آوری و رقابت‌پذیری زنجیره‌های ارزش را به صورت حضوری و مجازی برگزار کند.

این رویدادها با همکاری شرکت دانش‌بنیان کاریز اعتماد برگزار می‌شود و در آنها نیازمندی‌ها و اولویت‌های فناورانه زنجیره ارزش صنایع و حوزه‌های مختلف شناسایی و با ظرفیت‌ها و توان شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، به آنها پاسخ مناسب داده می‌شود.

*** نیازهای فناورانه شناسایی شده صنعت لوازم خانگی

با توجه به اهمیت صنایع لوازم خان‍گی ۳ و ۴ اسفندماه رویداد ارائه نیازمندی‌های فناورانه صنعت لوازم خانگی برگزار خواهد شد.

از جمله نیازهای فناورانه شناسایی شده این صنعت می‌توان به موتور فن‌های سانتریفیوژ و آکسیال، قطعات اولیه حساس الکترونیکی، زیرساخت های حوزه اینترنت اشیا، تسهیل واردات قطعات حساس و فناورانه غیرقابل جایگزین، تامین دستگاه‌ها و ماشین آلات پیشرفته، تولید کامپاندهای پلیمری مورد نیاز صنایع لوازم خان‍گی، فوم پلی‌یورتان با خواص حرارتی و عملکردی مناسب، فناوری تصفیه هوای داکت اسپلیت و نانوپوشش‌های چربی‌گریز اشاره کرد.

 

*** محورهای رویداد نیازمندی‌های صنعت لوازم خانگی

به گزارش پژواک، محورهای این رویداد شامل مواد اولیه، قطعات و تجهیزات گلوگاهی، هوشمندسازی و فناوری ساخت، زنجیره ارزش و مصرف انرژی می‌شود.

همچنین در این رویداد فناورانه پنل سیاستی و ارائه برنامه تاب‌آوری و رقابت‌پذیری، ارائه نیازهای حوزه صنایع لوازم خان‍گی، مذاکرات رودررو، معرفی حمایت‌های مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان نیز به صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه