کد خبر:257541
پ
شیامی
پژواک گزارش می‌دهد:

رونمایی از مانیتور گیمینگ Fast LCD شیائومی با قیمت ۲۲۴ دلار

شیائومی از مانیتور گیمینگ Fast LCD با قیمت ۲۲۴ دلار رونمایی کرد.

شیائومی از مانیتور گیمینگ Fast LCD با قیمت ۲۲۴ دلار رونمایی کرد.

 

*** مانیتور گیمینگ Fast LCD شیائومی با قیمت ۲۲۴ دلار 

 

به گزارش پژواک، شیائومی از مانیتور جدیدی به نام Fast LCD برای گیمرها رونمایی کرد. این مانیتور ۲۴.۵ اینچی از ویژگی‌هایی همچون زمان پاسخ‌دهی ۲ میلی ثانیه و رزولوشن فول اچ‌دی برخوردار بوده و به زودی با قیمت ۲۲۴ دلار به بازار عرضه می‌شود.

مانیتور Fast LCD از نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی کرده و ۹۵ درصد از فضای رنگی DCI-P3 و ۱۰۰ درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد.

زمان پاسخ‌دهی خاکستری به خاکستری مانیتور مورد بحث ۲ میلی ثانیه بوده و به لطف بهره‌مندی از فناوری Adaptive-Sync اجرای هر چه روان‌تر بازی‌ها را امکان پذیر می‌کند.

درخشندگی پنل این محصول ۴۰۰ کاندلا بر متر مربع اعلام شده و محتواها را با رزولوشن فول اچ دی (۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل) نمایش می‌دهد.

 

*** ویژگی‌های مانیتور گیمینگ Fast LCD

 

به گزارش پژواک، از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این محصول می‌توان به پشتیبانی از استاندارد HDR400، زاویه دید ۱۷۸ درجه و برخورداری از پورت دیسپلی‌پورت ۱.۲ و دو درگاه HDMI 2.0 اشاره کرد.

به کمک پایه قابل تنظیم می‌توان پنل را بالا و پایین کرد یا چرخاند.

مانیتور Fast LCD از تاریخ ۲ نوامبر (۱۲ آبان) با قیمت ۲۲۴ دلار در چین به بازار عرضه می‌شود. این محصول هم اکنون با احتساب تخفیف با قیمت ۱۵۰ دلار در چین قابل پیش خرید است. شیائومی فعلاً برنامه‌ای برای عرضه این محصول در خارج از چین ندارد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه