کد خبر:259172
پ
روستا بازار
پژواک گزارش می‌دهد:

راه‌اندازی سامانه روستا بازار برای توسعه کسب و کار روستاییان

سامانه روستا بازار با کمک شرکت ملی پست بستری را فراهم کرده تا روستاییان بتوانند بدون واسطه محصولات خود را به دست مشتریان خود در اقصی نقاط کشور برسانند.

سامانه روستا بازار با کمک شرکت ملی پست بستری را فراهم کرده تا روستاییان بتوانند بدون واسطه محصولات خود را به دست مشتریان خود در اقصی نقاط کشور برسانند.

 

*** راه‌اندازی سامانه روستا بازار

 

به گزارش پژواک، سامانه روستابازار بستری است که روستاییان می‌تواند در آن صنایع دستی و تولیدات خود را به فروش برسانند.

اکنون سامانه روستا بازار به آدرس rustabazar.post.ir بستر مناسبی را برای دسترسی آسان تولیدکنندگان صنایع دستی و محصولات کشاورزی و دامی به بازارهای داخلی برای فروش بدون واسطه را ایجاد کرده است.

واقعیت اینکه باوجود گذشت مدت کوتاهی از مصوبه وزیر ارتباطات، شرکت ملی پست تاکنون ۵۰ غرفه در این سامانه برای روستاییان ایجاد کرده است.

سامانه این امکان را فراهم ساخته تا تولیدکنندگان صنایع دستی و محصولات کشاورزی بتوانند پس از ثبت نام در این سامانه غرفه‌ای به شکل مجازی برای خود افتتاح کنند و مانند فضای واقعی به فروش تولیدات خود بپردازند.

پست با تعهد قبول مرسولات روستاییان و ارسال به آدرس خریدار در سراسر کشور در کمترین زمان، زمینه پرداخت الکترونیکی آن را نیز فراهم آورده است.

کمک به محرومیت‌زدایی از روستاییان استان سیستان و بلوچستان، یکی از مهمترین اهداف راه‌اندازی روستابازار است به همین منظور در چارچوب اجرای مصوبه های سفر وزیر به این استان، در دو ماه گذشته ۲۵۰ نقطه پستی مانند دفاتر نمایندگی، خدمات روستایی یا دفتر پستی دولتی در روستاهای سیستان و بلوچستان فعال شده است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه