کد خبر:274977
پ
XCBBCB
پژواک گزارش می دهد:

تعداد کاربران فعال روزانه BeReal از ۱۰ میلیون نفر فراتر رفت

شبکه اجتماعی BeReal در گزارش جدیدی اعلام کرده که تعداد کاربران فعال روزانه آن‌ها از ۱۰ میلیون نفر بیشتر شده است.

شبکه اجتماعی BeReal در گزارش جدیدی اعلام کرده که تعداد کاربران فعال روزانه آن‌ها از ۱۰ میلیون نفر بیشتر شده است.

 

*** تعداد کاربران فعال روزانه BeReal از ۱۰ میلیون نفر فراتر رفت

 

به گزارش پژواک، تعداد کاربران شبکه اجتماعی BeReal به بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال روزانه رسید. این رشد چشمگیر با توجه به این که تعداد کاربران این پلتفرم حدود یک سال پیش فقط ۱۰ هزار نفر بود، اهمیت بسیار زیادی دارد.

شرکت BeReal به تازگی در گزارشی از وضعیت این شبکه اجتماعی خبر داده است.

در این مطلب همچنین گفته شده که این شرکت کمتر از ۳۰ کارمند دارد و می‌تواند تعداد کاربران فعال خود را به بیش از ۱۰۰ میلیون برساند.

وب‌سایت The Information چند هفته پیش در گزارشی مدعی شده بود که تعداد کاربران فعال روزانه این پلتفرم در پایان ماه ژوئیه به ۷٫۹ میلیون نفر رسیده، در حالی که این رقم تا ماه ژانویه ۲ میلیون بوده است.

با این حساب، تعداد کاربران BeReal از ماه ژانویه تا ژوئیه ۲۹۵ درصد بیشتر شده و نسبت به ماه مارس پارسال ۷۸,۹۰۰ درصد افزایش یافته است.

 

*** شبکه اجتماعی BeReal، محبوب‌ترین برنامه در آمریکا

 

شبکه اجتماعی BeReal حالا در اپ استور اپل در آمریکا به پرطرفدارترین برنامه تبدیل شده و حتی از تیک تاک پیشی گرفته است.

این برنامه در این کشور فقط در میان کاربران نسل Z محبوب نیست و موفق شده تا کاربران وفادار اینستاگرام را هم به سمت خود جذب کند.

اینستاگرام که به خوبی از تهدید رقیبان جدیدش آگاه شده، به شدت سعی دارد ویژگی‌های جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه کند و علاوه بر تقلید قابلیت‌های اشتراک‌گذاری ویدیو از تیک تاک، حالا در حال کار روی قابلیتی به سبک BeReal موسوم به Candid Challenge است.

این ویژگی به‌صورت اتفاقی در ساعات مختلف روز از کاربران می‌خواهد که درست مثل BeReal تصویری را بدون روتوش و در عرض دو دقیقه آپلود کنند.

این قابلیت که کلیدی‌ترین قابلیت BeReal به حساب می‌آید، هنوز در اینستاگرام عرضه عمومی نشده ولی این شرکت توسعه نمونه اولیه آن را تایید کرده است.

حال باید دید که آیا کاربران بیشتری از اینستاگرام خارج می‌شوند و به سمت این پلتفرم جدید می‌روند، یا در این شبکه اجتماعی باقی می‌مانند و از قابلیت‌های جدید آن استفاده خواهند کرد. 

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه